Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@17:38:56 GMT

نصب ۳۰۰ چراغ دکوراتیو در معابر آمل

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۲۱۹۸

نصب ۳۰۰ چراغ دکوراتیو در معابر آمل

شهردار آمل گفت: ۳۰۰ چراغ روشنایی دکوراتیو در معابر شهر نصب می‌شود.

به گزارش ایمنا، سید حمید هاشمی اظهار کرد: هم‌اکنون در بخش اول تولید ۶۰ عدد تیر چراغ روشنایی توسط پیمانکار تولید و تحویل شهرداری آمل شده است.

وی با بیان اینکه تأخیر در اجرای پروژه "روشنایی شب‌های آمل" به دلیل انصراف برنده مناقصه به دنبال افزایش قیمت چراغ‌های روشنایی دکوراتیو بود ادامه داد: تشریفات اداری تجدید مناقصه و انتخاب پیمانکار جدید باعث طولانی شدن روند اجرای این پروژه شد، اما خوشبختانه این اتفاق در حال رخ دادن است و هم‌اکنون کارکنان شهرداری در خیابان امام رضا (ع) در حال جانمایی و نصب پایه‌های این چراغ‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار آمل ضمن عذر خواهی از شهروندان به دلیل تأخیر ناخواسته در اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: بزودی با تولید و تحویل مابقی چراغ‌های روشنایی، نصب آن‌ها در سایر خیابان‌ها انجام خواهد شد.

کد خبر 459008

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهرداري شهر آمل سیستم روشنایی روشنایی شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران

تین نیوز

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بر ضرورت به اتمام هرچه سریعتر پروژه های عمرانی نیمه کاره در معابر پایتخت تاکید کرد و گفت که لازم است پل های عابر پیاده مکانیزه معیوب نیز رفع نقص شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ مصطفی زینی وند پس از پایان اولین نشست مشترک پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به توافقات و مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: هماهنگی و همکاری هر دو مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای اجرای فعالیت های عمرانی از جمله؛ بهسازی معابر شهر تهران با انجام عملیات تراش و روکش آسفالت معابر علی الخصوص معابر بزرگراهی و تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی فعال در سطح شهر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود. 

زینی وند ادامه داد: پروژه احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) و تقاطع غیر همسطح در میدان فتح، پروژه احداث زیرگذر جنت آباد- بزرگراه شهید آبشناسان، پروژه احداث زیرگذر بزرگراه شهید حکیم- تقاطع بلوار تعاون، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح در تلاقی بزرگراه های شهید نواب صفوی - شهید تندگویان، پروژه احداث دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه شهید چمران- محدوده بوستان گفت وگو، پروژه احداث دسترسی بزرگراه شهید چمران به بزرگراه شهید همت به سمت غرب و... از جمله پروژه های عمرانی است که در دستورکار قرار دارد.

وی تصریح کرد: لزوم رفع نقص پل های عابر پیاده مکانیزه معیوب سطح شهر از موارد مهم این تعامل است و مقرر شده است که تمامی پروژه های عمرانی در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • ارتقای روشنایی معابر جهان شهر تاریخی یزد
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • تجهیز ۱۳۸ کیلومتر از راه‌های اصلی استان همدان به روشنایی