Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- منچستریونایتد در حالی که می توانست با کسب یک برد خانگی مقابل پاری سن ژرمن، صعودش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کند، با یک شکست کارش به اما و اگر کشیده شد.
به گزارش آریا، همانگونه که انتظار می رفت منچستریونایتد و پاری سن ژرمن با حضور لایپزیش کار راحتی برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21 نداشتند و همه چیز به هفته پایانی مسابقات کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان هفته پنجم چهار گروه دوم لیگ قهرمانان اروپا، تاکنون صعود چلسی، سویا، دورتموند، بارسلونا و یوونتوس به مرحله بعدی مسجل شده و تکلیف سه تیم دیگر در هفته پایانی مرحله گروهی مشخص خواهد شد.
گروه E
در این گروه، وضعیت تیم ها به طور کامل مشخص شده و دو بازی پایانی تشریفاتی خواهد بود. چلسی (13) و سویا (10) به ترتیب به عنوان تیم اول و دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند و کراسنودار (4) راهی لیک اروپا شد. رن (1) نیز از رقابت های اروپایی حذف شد.

گروه F
در این گروه، دورتموند (10) به طور قطعی صعود کرده است و در بازی آخرش برای کسب صدرنشینی در زمین زنیت به میدان خواهد رفت. لاتزیو (9) و کلوب بروخه (7) نیز برای کسب دیگر سهمیه مرحله یک هشتم نهایی، در بازی پایانی در ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت. لاتزیو برای صعود تنها به یک امتیاز نیاز دارد و بروخه برای صعود حتما باید از سد لاتزیو عبور کند، در غیر اینصورت راهی لیگ اروپا خواهد شد. در این گروه، دورتموند در صورت برد در دیدار آخر خود قطعا به عنوان صدرنشین صعود می کند و در صورت تساوی هر دو دیدار پایانی و همچنین در صورت شکست مقابل زنیت و شکست لاتزیو در دیدار همزمان می تواند به عنوان تیم اول گروه صعود کند.
دورتموند تنها در دو صورت به عنوان تیم اول گروه صعود نمی کند: یا لاتزیو پیروز شود و دورتموند پیروز نشود یا لاتزیو مساوی کند و دورتموند شکست بخورد.

گروه G
در این گروه بارسلونا (15) و یوونتوس (12) صعودشان از هفته پیش قطعی شده بود، اما این دو تیم برای صدرنشینی در دیدار پایانی در استادیوم نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. بارسلونا حتی در صورت شکست 2-0 نیز به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد، اما شکست 3-1 یا بدتر، یوونتوس را به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی خواهد کرد. دینامو کیف و فرانس واروش یک امتیازی نیز در کیف برای کسب سهمیه لیگ اروپا به مصاف هم می روند. فرانس واروش برای حضور در لیگ اروپا یا باید پیروز شود یا باید تساوی پرگل تری از نتیجه 2-2 کسب کند.

گروه H
پیچیده ترین گروه در میان چهار گروه دوم به گروهی تعلق دارد که نماینده های انگلیس، فرانسه و آلمان همگی با 9 امتیاز همچنان شانس صعود دارند. در این گروه، حذف استانبول باشاک شهیر مسجل شده است. در دیدارهای نهایی لایپزیش میزبان منچستریونایتد است و پاری سن ژرمن از باشاک شهیر پذیرایی خواهد کرد.
پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و لایپزیش در صورت کسب برد در آخرین دیدارشان تحت هر شرایطی صعود خواهند کرد. پاری سن ژرمن با توجه به عملکرد بهتر در دیدارهای رودررو مقابل هر دو تیم منچستریونایتد و لایپزیش کار ساده تری برای صعود نسبت به دو تیم دیگر دارد. این تیم در صورت کسب برد قطعاً به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد. در صورت کسب نتیجه مساوی قطعاً به عنوان تیم دوم گروه صعود خواهد کرد و در صورت باخت، تنها در صورتی صعود نمی کند که بازی همزمان با نتیجه مساوی به پایان برسد. پس فقط باخت پاری سن ژرمن مقابل باشاک شهیر و تساوی لایپزیش و منچستریونایتد، مانع صعود قهرمان فرانسه خواهد شد.
منچستریونایتد نیز با توجه به نتیجه دیدار رفت مقابل لایپزیش، در صورت کسب یک مساوی نیز صعودش قطعی خواهد بود، اما شکست تحت هر شرایطی این تیم را راهی لیگ اروپا خواهد کرد. لایپزیش برای صعود به مرحله بعدی یا باید منچستریونایتد را شکست دهد، یا در صورت کسب مساوی مقابل این تیم باید خوش شانس باشد که پاری سن ژرمن مقابل باشاک شهیر شکست بخورد.
لازم به توضیح است؛ در صورت مساوی شدن امتیازات هر سه تیم گروه، بازی های سه تیم مقابل همدیگر مورد سنجش قرار می گیرد و در این صورت منچستریونایتد (7) بالاتر از پاری سن ژرمن (6) و لایپزیش (4) قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستریونایتد پاری سن ژرمن لایپزیش عنوان تیم اول پاری سن ژرمن لیگ اروپا برای صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟

حرکت عجیب مدافع بارسلونا پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن، بدون منظور نبود. 

طرفداری |  رونالد آرائوخو در جریان دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روی بردلی بارکولا خطا کرد و کارت قرمز مستقیم گرفت. اخراج او نقطه عطف بازی بود، چرا که بارسلونا بعد از آن دچار فروپاشی شد.  

به گزارش دیلی میل، رونالد آرائوخو پس از این اتفاق خشمگین بود و با هم تیمی هایش در مقابل داور بازی (ایستوان کواتس) اعتراض می کرد، اما در نهایت مجبور شد زمین را ترک کند. او در حالی که از زمین بازی خارج می شد، با حرکتی نمایشی، انگشتان خود را باز کرد و دستش را چرخاند. حرکتی که کنجکاوی برخی از هواداران را برانگیخت. یکی از هواداران اهل آمریکای جنوبی در ردیت نوشت: 

این حرکت دست در آمریکای جنوبی به معنای دزدی است.

حرکت رونالد آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن   

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • وضعیت هواداران بارسلونا بر روی سکوها پس از شکست این تیم مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی بارسلونا ۱ - پاری سن ژرمن ۴ | انریکه باز هم کامبک زد