Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی تیم چلسی در پایان دیدار با سویا به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.
به گزارش آریا، فرانک لمپارد، سرمربی تیم چلسی از اینکه تیمش موفق شد به لطف پوکر اولیویه ژیرو با نتیجه 4-0 سویا را در سانچز پیسخوان مغلوب کند بسیار خوشحال بود اما تضمینی در خصوص حضور مهاجم فرانسوی در ترکیب ثابت تیم مقابل لیدز یونایتد نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از گل، لمپارد در پایان بازی به BT Sport گفت:
به ثمر رساندن 4 گل در این سطح و کیفیت گل ها و عملکرد فردی ژیرو و عملکرد تیم در نیمه اول از دفاع تا حمله فوق العاده بود. عملکرد انفرادی ژیرو شگفت انگیز بود. برای او خیلی خوشحالم و از تیم هم راضی هستم. بازی در این ورزشگاه سخت است. در نیمه اول هم لحظات سختی را تجربه کردیم اما به خوبی آنها را کنترل کردیم. اولیویه قابل اعتماد است. نه تنها برای ما، بلکه برای تیم ملی فرانسه نیز همینطور است و با وجود مهره های بزرگ تیم ملی فرانسه، آمار فوق العاده ای دارد. همه هم تیمی های ژیرو به خاطر نحوه رفتار او در تمرینات و درون زمین برای او خوشحال هستند.
احتمال حضور ژیرو در ترکیب اصلی بازی مقابل لیدز یونایتد
باید ببینیم چه می شود - این یک سیستم چرخشی فشرده است، اما او هم 4 گل به ثمر رسانده است. مسئله تنها عملکرد او نیست بلکه وقتی ژیرو را بازی می دهید باید از نقاط قوت و سرعت او هم استفاده کنید و تعادل در تیم برقرار شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لمپارد ژیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک، در سطح بین المللی، لیونل مسی و خوان سباستین ورون دو نفر از بزرگترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین هستند. اولی، اسطوره بارسلونا و برنده هشت توپ طلا و دومی، با دوران موفق در پارما، لاتزیو، اینترمیلان، منچستر یونایتد و چلسی.

هر دو در تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۰ هم‌بازی بودند و در آن زمان لئو برای اولین بار کاپیتان تیم ملی شد. او پس از این دوره موفق توانست به یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل شود.

ورون که خود در سال ۲۰۰۲ کاپیتان تیم ملی بود در مصاحبه‌ای در مورد هم‌بازی شدنش با مسی صحبت کرد. او گفت:«لئو در مقطعی به مشکل‌ خورد. این طبیعی است. دیه‌گو(مارادونا) لئو را برای کاپیتانی تیم انتخاب کرد، درحالی‌که گزینه‌های دیگری بودند که از او باتجربه‌تر بودند.

تغییر او مرا شگفت‌زده نمی‌کند. در زمانی که او برای بارسلونا می‌درخشید من با خوشحالی می‌دیدم که او به حقش رسیده است.
من او را بیشتر به‌عنوان یک قهرمان و رهبر می‌دیدم. در طول سال‌ها شما باید این نقش را بازی کنید و او این کار را به خوبی انجام داد.

بعد از اینکه توانست نقش خود را به‌عنوان کاپیتان پیدا کند علاوه‌بر زمین در رختکن هم درخشان بود. من به صحبت‌های او در رختکن گوش می‌دادم و محو نظراتش می‌شدم. برای همین در سال‌های آینده که کارهای شگفت‌انگیزتری انجام داد از شرایطش تعجب نکردم. می‌دانستم که به آنجا خواهد رسید.»

دیگر خبرها

  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • پهپاد‌های شگفت انگیز
  • تاثیر شگفت انگیز شکلات تلخ برای بیماری‌های روده‌ای