Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بهره‌برداری از طرح‌های ملّی وزارت نیرو، با حضور حجّت‌الاسلام حسن روحانی،‌رئیس‌جمهور، صبح امروز(پنجشنبه ۱۳ آذر) آغاز شد.

قرار است در این مراسم، پروژه‌های برق صنعتی مربوط به ۳ استان خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و خوزستان افتتاح شود.

گفتنی است طرح‌های ملّی وزارت نیرو، پنجشنبه‌ هر هفته در قالب پویش «هر هفته الف- ب ایران» برگزار می‌شود که امروز سی‌امین هفته‌ این بهره‌برداری‌ها به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رضا اردکانیان، ‌وزیر نیرو، امروز ۲۵ پروژه افتتاح می‌شود که در مجموع تعداد پروژه‌های افتتاح شده در سال ۹۹ به ۱۴۰ پروژه می‌رسد. بنابر وعده وزارت نیرو، دولت تا پایان سال ۲۵۰ پروژه را به افتتاح می‌رساند.

اردکانیان در آغاز مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های امروز گفت: تا کنون ۵۰ هزار میلیارد تومان برای این ۱۴۰ پروژه صرف شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082653 برچسب‌ها حسن روحانی وزارت نیرو طرح های وزارت نیرو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسن روحانی وزارت نیرو طرح های وزارت نیرو وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سعیدی صبح سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و ۶ عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

وی به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آتی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد که تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

گفتنی است، جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با حضور اعضای این شورا و در راستای هماهنگی برای سفر مقام عالی وزارت برگزار شد.

کد خبر 6086048

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • طرح چندمنظوره اومااویا با حضور رئیسی در سریلانکا افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه