Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان برنامه و بودجه در واکنش به خبر حذف ارز ۴٢٠٠ هزارتومانی از لایحه بودجه ١۴٠٠، ضمن تکذیب این موضوع، اعلام کرد که «اگر این ارز حذف شود صرف معیشت و سلامت خواهد شد». سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: انتشار خبری دال بر حذف ارز ۴٢٠٠ تومانی از لایحه بودجه ١۴٠٠، نشان دهنده عدم بررسی دقیق این لایحه است. در لایحه بودجه ١۴٠٠ آمده است که چنانچه ارز ترجیحی (دلار ۴٢٠٠ تومانی) حذف شود؛ منابع آن صرف معیشت و سلامت مردم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به خبری مبنی بر حذف ارز ۴٢٠٠ تومانی از بودجه ١۴٠٠؛ اعلام کرد: درخصوص نرخ ارز ترجیحی به استناد جزء (۴) بند (ب) تبصره (١) لایحه بودجه، این اجازه کسب شده است که در صورت تغییر نرخ ارز ترجیحی مورد استفاده در این قانون به نرخ سامانه معاملات الکترونیکی (ETS)، به دولت اجازه داده می‌شود منابع وصولی را به ردیف درآمدی شماره ١۶٠١٣۶ مندرج در جدول شماره (۵) این قانون واریز کند. منابع واریزی از محل ردیف شماره ۷۱-۵۳۰۰۰۰ مندرج در جدول شماره (٩) قانون صرف معیشت و سلامت مردم می‌شود. برچسب ها: بودجه ، ارز دولتی ، برنامه و بودجه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Kug

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بودجه ارز دولتی برنامه و بودجه لایحه بودجه ١۴٠٠ برنامه و بودجه حذف ارز ۴٢٠٠

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۳۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان

سید حجت الله موسوی قوام در برنامه به رنگ خدا ویژه برنامه افطار تلویزیون با بیان اینکه طی پارسال ۳۰۶ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شده اند، گفت: همچنین تعداد ۱۲ نفر نیز از ابتدای امسال آزاد شده اند.

وی بیان داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته جشن‌های گلریزان در ۲۵ شهرستان استان کرمان از ۱۵ فروردین ماه برگزار می‌شود که چشم این مددجویان به دست کریمانه خیران کرمانی است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  هر ساله اولین چراغ جشن‌های گلریزان را روشن می‌کند که  امسال معظم له، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به آزادی محکومین جرائم غیرعمد اختصاص دادند که نشان دهنده اعتماد ایشان به این نهاد مردمی است.

وی  تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۲۳۱ مددجوی جرائم غیرعمد در سطح زندان‌های استان کرمان، تحمل حبس می‌کنند که برای آزادی آنان بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

موسوی قوام بیان داشت: شماره شبا بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان کرمان به شماره ir ۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲، شماره حساب ستاد مردمی دیه به شماره ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ و شماره کارت ستاد مردمی دیهبه شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • آزادی ۳۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان
  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آذر ماه» سال گذشته
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»