Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: از ۱۴ شهرستان قرمز و ۱۰ شهرستان نارنجی به چهار شهرستان قرمز و ۱۷ شهرستان نارنجی و سه شهرستان زرد تغییر وضعیت داشته‌ایم که برای هر وضعیت دستورالعمل سابق محدودیت مشاغل همچنان اجرایی می‌شود.

حجت الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت شهرهای استان اصفهان پس از دو هفته محدودیت‌های اخیر، اظهار کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های پنج گانه که در دو هفته گذشته داشتیم شاهد همکاری خوب مردم، اصناف، مشاغل و واحدهای تولیدی و صنعتی بودیم و خوشبختانه استان اصفهان در وضعیت بهتری از کنترل بیماری کرونا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ۱۴ شهرستان قرمز و ۱۰ شهرستان نارنجی به چهار شهرستان قرمز و ۱۷ شهرستان نارنجی و سه شهرستان زرد تغییر وضعیت داشته‌ایم.

سخنگوی استانی ستاد مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: شهرهای اردستان، تیران و کرون، نائین، نطنز جز شهرهای قرمز هستند همچنین شهرهای برخوار، خور و دهاقان جز شهرهای زرد رنگ هستند و مابقی شهرهای استان نارنجی هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای هر وضعیت دستورالعمل سابق محدودیت مشاغل همچنان اجرایی می‌شود و مانند روال گذشته این دستورالعمل لازم‌الاجراست و محدودیت‌های تردد هم مطابق همان دستورالعمل پنج گانه انجام می‌شود.

غلامی تصریح کرد: برای شهر قرمز، نارنجی و زرد دستورالعمل پنج گانه قبل گذشته اجرایی می‌شود برای مثال مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ در شهرهای قرمز و برای شهرهای نارنجی مشاغل گروه ۳ و ۴ و برای شهرهای با وضعیت زرد تنها فعالیت مشاغل گروه ۴ ممنوع است و برای همه مشاغل اعم از مدارس هم طبق این دستورالعمل رفتار می‌شود.

گروه شغلی دو به مراکز خرید، پاساژها، مراکز شماره گذاری اتومبیل، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آب میوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب بازی فروشی‌ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی‌ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل اختصاص دارد.

گروه شغلی سه، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری را شامل می‌شود.

گروه شغلی چهارم نیز شامل همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی می‌شود.

کد خبر 459217

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان حجت الله غلامی محدودیت های کرونایی اعمال محدودیت در اصفهان وضعیت قرمز کرونا منع تردد شبانه اصناف شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان نارنجی شهرستان قرمز مراکز فروش فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان را تشریح کرد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نائین، اردستان و نظنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و رواناب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و آب‌گرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ادامه بارش‌ها تا فردا پیش بینی شده است، توصیه می‌شود از تردد و توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی و ابراهه‌ها خودداری و سفرهای غیرضرور در محورهای این مناطق تا رفع شرایط آب‌گرفتگی لغو شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تیم‌های امدادی در حال تخلیه آب از منازل در معرض آب‌گرفتگی هستند و عوامل راهداری و پلیس با اعمال محدودیت‌های موقت تردد در محورهای سیل گیر و کنترل ترافیک نسبت به ایمن سازی راه‌ها اقدام می‌کند.

شیشه فروش ادامه داد: تداوم بارش‌ها موجب آب‌گرفتگی در محورهای جاده‌ای ورزنه، هرند، جاده علویجه، جاده بادرود به کاشان و محورهای جاده‌ای روستاهای خنج، اردیب و عروسان شهرستان خور و بیابانک شده است و شاهد انسداد موقت جاده بادرود کاشان و کندی تردد در محورها هستیم.

وی گفت: محور جاده‌ای اصفهان - خور و محدوده گردنه زنجیرگاه به دلیل آب‌گرفتگی و نداشتن ایمنی کافی توسط پلیس راه تا اطلاع بعدی مسدود است.

کد خبر 747300

دیگر خبرها

  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟
  • هشدار نارنجی بارش‌های سیل‌آسا در ۱۷ استان
  • هشدار «نارنجی» سازمان هواشناسی با ورود سامانه ناپایدار جوی به اصفهان
  • هشدار نارنجی بارش‌های سیل آسا در ۱۷ استان