Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دکتر شهرام حبیب‌زاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل امروز در نشست قرارگاه کرونای استانی و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اردبیل گفت: در جریان اجرای این طرح تاکنون بیش از پنج هزار مورد مشکوک به کرونا  در استان شناسایی و برای  ۵۳۹ نفر آنها نیز تست سریع کرونا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود، از این تعداد ۱۳۰ مورد مثبت و ۴۰۹ مورد منفی گزارش شده است.

حبیب زاده با اشاره به تعداد بالای بیماران بستری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بیان کرد: ۱۶ نقاهتگاه با ۵۱۷ تخت در استان آماده‌سازی شده تا در موقع لازم مورد استفاده قرار گیرد.

او با اشاره به رهگیری و شناسایی خانه به خانه و محله محور در استان اردبیل گفت: تست سریع کرونا در محلات انجام می‌شود و باید با استفاده از روش‌های متنوع، افزایش انجام تست و همچنین نظارت، پایش و اقدامات مراقبتی، کارایی این طرح را بیشتر کرد. 

  رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به طرح محدودیت‌های کرونایی افزود: در استان بیش از ۱۸ هزار بازدید توسط کارکنان بهداشت محیط انجام شده که از این تعداد ۵۴۸ اخطار و ۲۸۶ دستور پلمب صادر شده  است. 

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تست سریع کرونا اجرای محدودیت های کرونایی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید چین بر لزوم تأمین امنیت شهروندانش در پاکستان

سفارت چین در پی کشته‌شدن پنج شهروند این کشور در پاکستان، خواستار برخورد قاطع دولت اسلام‌آباد با عاملان آن و تأمین امنیت شهروندانش شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، سفارت چین در اسلام‌آباد ضمن محکومیت حمله انتحاری اخیر علیه شهروندان چینی در پاکستان، خواستار برخورد قاطع دولت «شهباز شریف» با عاملان آن و تأمین امنیت شهروندانش شد.

پس از کشته شدن پنج مهندس چینی در حمله انتحاری در ایلات «خیبرپختونخوا»، سفارت چین از دولت شهباز شریف خواست تا در مورد این رویداد تحقیقات کاملی را انجام دهد، عاملان آن را به شدت مجازات کند و از شهروندان این کشور نیز محافظت کند.

سفارت چین در پاکستان اعلام کرد در همکاری با پاکستان تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا پس لرزه‌های این حمله را مدیریت کند.

به نظر می‌رسد چین نگران تأثیر این حادثه بر روحیه شرکت‌ها و مهندسان چینی است که اکنون در پروژه‌های مختلف در سراسر پاکستان مشغول به فعالیت هستند.

5 مهندس چینی در انفجار تروریستی در پاکستان کشته شدندواکنش طالبان به حمله انتحاری علیه چینی‌ها در پاکستانحمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان

شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان نیز با ابراز همدردی و حضور در سفارت چین در اسلام آباد این حمله تروریستی را محکوم کرد و اطمینان داد عاملان حمله به مهندسان چینی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

در بیانیه سفارت چین آمده است: این کشور تمام تلاش خود را برای حفاظت از شهروندان، شرکت‌ها و پروژه‌های چینی در پاکستان به کار می‌گیرد و از شهروندان خود می‌خواهد اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند.

تاکنون فرد یا گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را به عهده نگرفته است.

  انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • ۸۰ هزار ماموریت اورژانسی انجام دادیم
  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • تأکید چین بر لزوم تأمین امنیت شهروندانش در پاکستان
  • فعالیت مراکز غربالگری هیپوتیروئیدی نوزادان در شهرستان مراغه
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • سامانه ۱۳۷ پلی دو طرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • اهمیت اجرای نظام مراقبت بیماری‌های واگیر و غیر واگیر در کیش
  • مشارکت ۷۵۰ هزار کردستانی در پویش غربالگری دیابت و فشار خون