Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ وبه نقل از روابط عمومی استانداری هوشنگ بازوند پس از ورود به  اسلام آباد غرب از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان  بازدید کرد.
بازدید ازگلخانه، پروژه فروآلیاژ سیلیس منیزیم، بیمارستان اسلام آبادغرب و مسکن مهر از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار کرمانشاه به اسلام آباد غرب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پایان بخش برنامه امروزشرکت  در جلسه فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب خواهد بود.

 

انتهای پیام /س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار کرمانشاه بازدید اسلام آباد غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود تنوع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی در اورامانات کرمانشاه

سیف الله رنجبر مدیر پایگاه جهانی اورامانات کرمانشاه با اشاره به میزبانی منظر جهانی فرهنگی تاریخی اورامانات از میهمانان نوروزی، گفت : هرساله در ایام نوروز گردشگران بسیار زیادی به منطقه اورامانات سفر می‌کنند. امسال هم با تدارک برنامه‌هایی تلاش کردیم تا میزبانی شایسته‌ای از آنها داشته باشیم. 

وی افزود: منطقه ثبت جهانی شده اورامانات کرمانشاه با دارا بودن طبیعتی بکر و چشم نواز، مردمانی اصیل و با فرهنگ، آداب و رسوم غنی، پوشش زیبای زنان و مردانش و وجود روستا‌هایی پلکانی با معماری خاص مقصدی جذاب برای گردشگران به شمار می‌رود. 

مدیر پایگاه جهانی اورامانات کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به اینکه نوروز امسال با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده، در میزبانی از مسافران نوروزی بگونه‌ای برنامه ریزی شده تا حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود. 

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی هم در این زمینه تدارک دیده شده، عنوان کرد: یکی از این برنامه‌ها برپایی سفره افطار در محل موزه مردم شناسی پاوه بود که با حضور مسئولین شهرستان و ۲۰۰ راهنما و فعال گردشگری برگزار شد. 

رنجبر رونمایی از الواح ثبتی چهار مسجد تاریخی اورامانات را از دیگر برنامه‌های نوروزی این پایگاه عنوان کرد و گفت: طی سه سال گذشته چهار مسجد تاریخی این منطقه شامل مسجد پیرخضر در شهر پاوه، مسجد عبدالله بن عمر در روستای شرکان، مسجد عبدالله بن عمر در روستای گلال و مسجد قوله در شهر نودشه به ثبت ملی رسیده اند که قرار است در ایام نوروز الواح ثبتی آنها را طی مراسمی رونمایی کنیم. 

وی یکی دیگر از برنامه‌های این پایگاه در نوروز امسال را معرفی خوراک‌ها و غذا‌های بومی منطقه به گردشگران عنوان کرد و افزود: در این راستا مقرر شده که با همکاری میراث فرهنگی شهرستان‌های منطقه نمایشگاه عرضه صنایع دستی و غذا را در روانسر برپا کنیم. 

مدیر پایگاه جهانی اورامانات خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، اوج فعالیت‌های این نمایشگاه پس از زمان افطار خواهد بود. 

وی از برنامه ریزی برای معرفی فرهنگ، آداب و رسوم و آئین‌های محلی مردم اورامانات در ایام نوروز هم خبر داد و گفت: معرفی جاذبه‌های فرهنگی اورامانات از طریق تولید محتوا در فضای مجازی بیشتر صورت می‌گیرد. 

رنجبر با بیان اینکه اورامانات کرمانشاه شامل چهار شهرستان روانسر، جوانرود، پاوه و ثلاث باباجانی است، عنوان کرد: در هرکدام از این شهرستان‌ها می‌توانید دنیایی از زیبایی‌ها را ببینید .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • کشف ۶۴۵ کیلوگرم گوشت غیر بهداشتی در اسلام آباد غرب
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • بازدید بیش از ۳ هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • زائران بقاع متبرکه خلیل‌آباد به ۳ هزار نفر رسید
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • تصادف زنجیره‌ای در محور کرمانشاه به اسلام آباد غرب با یک فوتی
  • تصادف در محور کرمانشاه - اسلام‌آباد ۱ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • وجود تنوع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی در اورامانات کرمانشاه