Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم گفت: ۵۰۰ بسته گوشت مرغ به همت خیرین و اعضای این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

«آرمان هاشمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 500 بسته گوشت مرغ به همت خیرین و اعضای این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم تصریح کرد: این طرح در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و برای کاهش آلام اقتصادی اقشار آسیب پذیر در حاشیه شهر اردبیل صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت از خانواده های آسیب پذیر یک وظیفه عمومی برای نهادهای فرهنگی و اجتماعی است که این کانون نیز برای عمل به این منویات وارد میدان عمل شده است.

 

هاشمی افزود: تاکنون طی چندین مرحله بسته های معیشتی با هدف حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت و هم اکنون نیز با شناسایی این خانواده ها توانسته ایم انسجام خوبی برای حمایت از این خانواده ها را فراهم کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم خاطر نشان کرد: روحیه جهادی و حرکت های جمعی خیرخواهانه فعالان کانون های مساجد برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا همچنان ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم قدم های موثری در راه کاهش آلام این خانواده ها برداریم.

 

هاشمی اظهار داشت: البته این حرکت اجتماعی به نوعی فرهنگ سازی احسان و نیکوکاری در بین آحاد جامعه است که با محوریت مساجد صورت می گیرد.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از خانواده های آسیب دیده کرونا توزیع مرغ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل مقام معظم رهبری اردبیل خانواده های آسیب دیده از کرونا حمایت از خانواده های آسیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است

سازمان ملل از نابودی بخش‌های وسیعی از زمین‌های کشاورزی در نوار غزه خبر داده است.   الجزیره نوشت: تجزیه و تحلیل مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل متحد (UNOSAT) نشان می‌دهد که ۳۳.۱۳ درصد از زمین‌های کشاورزی غزه تا فوریه ۲۰۲۴ آسیب دیده است.   این افزایش قابل توجهی نسبت به اکتبر سال ۲۰۲۳ است به طوریکه در آن زمان تنها ۵.۳۶ درصد از مزارع زراعی غزه آسیب دیده بودند، اما اکنون بیش از ۱۱۰۰۰ کیلومتر مربع (۴۲۴۷ مایل مربع) تخریب در زمین‌های زراعی این باریکه تحت محاصره دیده می‌شود.   سازمان ملل افزود: کاهش سلامت و تراکم محصولات ناشی از خراب کردن، فعالیت وسایل نقلیه سنگین، بمباران، گلوله باران و درگیری است.   کشاورزان غزه مدت‌هاست که محصولات متنوعی از جمله گندم، زیتون و توت‌فرنگی کشت می‌کنند، اما با داشتن بیشتر زمین‌های قابل کشت در منطقه حائل اسرائیل، کشاورزی با خطرات زیادی همراه بوده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی حوزه جمعیت در استان مرکزی آغاز شده است
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است
  • واگذاری زمین به ۴۰۰ خانوار اردبیلی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • نگهداری سلاح در محیط خانواده به یک معضل تبدیل شده است
  • نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا در پاکستان
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا و رعد و برق در پاکستان
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار چقدر شد؟