Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@19:54:58 GMT

طرح «همیار اورژانس» در جهرم اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۲۴۸۴

طرح «همیار اورژانس» در جهرم اجرا می شود

خشرو از اجرای طرح «همیار اورژانس» ویژه اقشار مختلف جامعه در جهرم خبر داد.

«محمد رضا خشرو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در دورانی که نیاز به کمک های انسان دوستانه هیچ گاه بیش از حال نبوده است اورژانس جهرم در نظر دارد از کمک اقشار مختلف جامعه به عنوان «همیار اورژانس» و دانش آموختگان علوم پزشکی به عنوان «اورژانس یار» به صورت داوطلبانه در مواقع بحران استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان اورژانس جهرم به تشریح این برنامه پرداخت و افزود: در این دوره، آموزش هایی به داوطلبان داده می شود که دوره های کمک های اولیه و تخصصی مرتبط با فوریت های پزشکی به صورت رایگان برگزار می شود.

 

وی به مزایای طرح «همیار اورژانس» برای داوطلبان شرکت در این طرح اشاره کرد و گفت: بعد از پایان دوره گواهینامه اورژانس جهرم به داوطلبان ارائه می شود.

 

خشرو از علاقمندان شرکت در طرح «همیار اورژانس» خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت نام در این امر خیرخواهانه به سایت http://emergency.jums.ac.ir/page-Emergency/fa/16/form/pId36590 مراجعه کنند.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: همیار اورژانس اورژانس فارس اورژانس ۱۱۵ خدمات اورژانس اورژانس همیار اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با آفت سِن گندم در مزارع جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کارشناس باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان جهرم گفت: بیش از ۸۰۰ هکتار از زمین‌های این شهرستان پایش شده است که اگر کشاورزان به موقع پایش نکنند با خسارت ۳۰ تا ۴۰ درصدی آفت سِن گندم روبرو می‌شوند.

سِن گندم حشره‌ای گیاهخوار  است که به صورت گروهی به مزارع گندم و جو حمله می‌کند و با تغذیه از این محصولات در مراحل رویشی، موجب کاهش عملکرد می‌شود.
 جهرمی افزود: بیش از سه هزار هکتار از زمین‌های شهرستان جهرم به کشت گندم اختصاص یافته که از ارقام کشت شده آن می‌توان به سیروان، خلیل و ترابی اشاره کرد.

کارشناس باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان جهرم اعلام کرد: مهمترین زمان مقابله با این آفت، اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می‌یابد
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می یابد
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • مبارزه با آفت سِن گندم در مزارع جهرم
  • اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • ختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم