Web Analytics Made Easy - Statcounter

تظاهرات دموکراسی خواهان در شهر بانکوک تایلند/ EPA ارتباط "فیس تایمی" خانواده یک بستری 85 ساله کرونایی در بیمارستانی در شهر شیکاگو آمریکا/ رویترز آوارگان جنگی اتیوپی در سودان / رویترز تظاهرات بر ضد رییس جمهوری شیلی در شهر سانتیاگو (پایتخت)/ رویترز ترمیم شبانه پیست اسکی در سوییس/ رویترز یک روبات کارگر در غذاخوری یک دبیرستان در شهر شانگهای چین/ رویترز مرگ حیوانات زیر غبارهای آتشفشانی در جاوه اندونزی/ رویترز عینک بخار کرده سربازان زن ارتش نپال که مامور به کفن و دفن فوتی‌های کرونا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ رویترز حال و هوای کریسمسی شهر نیویورک آمریکا/ گتی ایمجز آتش‌بازی در جشن کریسمسی" آلبورادا" در شهر مِدِلین کلمبیا/ خبرگزاری فرانسه فعالان محیط زیست در شهر برلین آلمان در مقابل ساختمان دولت برای حفاظت از حشرات تجمع کرده‌اند./ خبرگزاری فرانسه انجام تست کرونا در شهر کلانگ مالزی/ رویترز بیشتر بخوانید: دیدنی‌های امروز؛ از آوارگان اتیوپی تا عکس‌های برگزیده حیات وحش لینک کوتاه: asriran.com/003BSn

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه

وبگاه شبکه الجزیره نوشت: «تظاهرکنندگان در سراسر ایالات متحده در “روز مالیات”، خیابان‌ها و مراکز خرید را بستند و خواستار پایان دادن به جنگ در نوار غزه شدند».

نیویورک تایمز گزارش داد که تظاهرکنندگان قصد داشتند با مختل کردن اقتصاد رهبران جهان را برای دستیابی به آتش بس در نوار غزه تحت فشار قرار دهند.

این در حالی است که» جو بایدن» با فشار اعضای حزبش برای تغییر سیاست آمریکا در قبال اسرائیل و فاجعه انسانی فزاینده در نوار غزه، در بحبوحه هشدار‌های دموکرات‌ها مبنی بر اینکه شیوه برخورد او با ادامه جنگ بر شانس او ​​برای دور دوم ریاست جمهوری تأثیر می‌گذارد، روبه رو است.

رئیس‌جمهور آمریکا هفته گذشته گفت که معتقد است سیاست بنیامین نتانیاهو در غزه با توجه به انتخابات ریاست جمهوری آینده‌اش «اشتباه» است و از اسرائیل خواست آتش‌بس کند، اما در اواخر هفته پس از واکنش ایران به هدف قرار دادن کنسولگری این کشور در دمشق، حمایت قاطع خود از تل‌آویو را تأیید کرد.

در همین رابطه؛ یک نظرسنجی که روز دوشنبه توسط شبکه آمریکایی CBS منتشر شد، نشان داد که درصد آمریکایی‌هایی که می‌خواهند جنگ در غزه را متوقف کنند از ۳۱ درصد رسید، به ۳۷ درصد افزایش یافته است و درصد حمایت‌کنندگان از نحوه برخورد رئیس‌جمهور آمریکا با جنگ اسرائیل در غزه به ۳۳ درصد کاهش یافته است که در اکتبر گذشته ۴۴ درصد بود.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که درصد دموکرات‌هایی که با مردم فلسطین همدردی می‌کنند از ۳۹ درصد در اکتبر گذشته به ۴۶ درصد افزایش یافته است، در حالی که همدردی آنها با اسرائیلی‌ها از ۴۴ درصد به ۳۲ درصد کاهش یافته است.

این نظرسنجی نشان داد که تعداد کمتری از دموکرات‌ها و مستقل‌ها بر این باورند که لازم است ایالات متحده تسلیحات و تجهیزات به اسرائیل بفرستد، زیرا تنها ۴۰ درصد گفته‌اند که واشنگتن باید سلاح به تل‌آویو بفرستد، در حالی که این نظر هنوز در میان جمهوری‌خواهان از حمایت برخوردار است.

از سوی دیگر، درصد آمریکایی‌هایی که خواستار افزایش ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه بودند از ۵۷ درصد در اکتبر گذشته به ۶۳ درصد افزایش یافت.

منبع: شفقنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تظاهرکنندگان در همبستگی با غزه، پل گلدن گیت آمریکا را بستند
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • تصاویری دیدنی از وضعیت امروز برج میلاد
  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • تظاهرات طرفداران فلسطین در سانفرانسیسکو آمریکا (فیلم)
  • آتشفشان قهر ملت‌ها صهیونیست‌ها را خواهد سوزاند
  • دیدنی های امروز؛ از جشنواره های آسیایی تا سال نو نپالی
  • رویترز: آمریکا در هیچ حمله‌ای علیه ایران شرکت نخواهد کرد
  • تظاهرات ضد آمریکایی در نیجر