Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،تحقیقات جدید NASSCOM نشان می‌دهد که ویروس کرونا با گذر زمان باعث شده سرعت توسعه فناوری‌ها و نرم افزارها افزایش پیدا کند و اکنون کاربران بیشتری تمایل به استفاده از برنامه‌‌های نوین دارند. این شرایط تمرکز کاربران را بر روی فضای مجازی قرار داده و همین مسئله باعث توسعه موقعیت‌های شغلی بیشتر برای کارآفرینان و استارت‌آپ‌های جدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این مسائل اکنون تمایل افراد برای سرمایه‌گذاری بر روی استارت‌آپ‌های تازه‌کار نیز افزایش پیدا کرده و اشخاص بیشتری اکنون در این زمینه فعالیت دارند.

آمار رشد استارت‌آپ‌ها در دوران کرونا

بیش از ۲۵ درصد از تمامی استارت‌آپ‌های جدید توانسته‌اند کمک‌های مالی و سرمایه‌گذاری‌های جدیدی را دریافت کنند. یکی از مسئولان کار‌آفرینی از هند درباره شرایط اکنون گفته است: "استفاده از فناوری روزانه رو به افزایش است و کارآفرینان باید در کنار سرمایه‌گذاران برای پیشرفت فعالیت کنند و همکاری با یکدیگر را توسعه دهند. اکنون دسترسی به اینترنت حتی در مناطق روستایی نیز فراهم شده و کاربران بیش از هر وقت دیگر در فضای مجازی و برنامه‌های استارت‌آپی فعالیت دارند".

شیوع ویروس کرونا نشان داده که کارآفرینان می‌توانند در هر شرایطی راه حل جدیدی را شکل دهند و خود را به وضعیت دنیا عادت دهند. این امر کمک می‌کند که اقتصاد کشورها در شرایط مختلف رشد داشته باشد و افراد همواره موقعیتی برای پیشرفت ایجاد کنند. تحقیقات نشان می‌دهد کارآفرینان قابلیت سازگاری با چالش‌های مختلف را دارند و می‌توانند پس از اتمام دوران کرونا نیز موفقیت‌های جدیدی را ثبت کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استارت آپ کرونا کارآفرینان استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج‌گیری قیمت در بازار؛ سکه وارد کانال ۴۵ میلیون تومان شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران با یک میلیون و 600 هزار تومان تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۴۵ میلیون و ۳۰۶ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم هم با 2 میلیون و 95 هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۴۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه در بازار تهران امروز ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۱۶ میلیون و 800 هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز ۷ میلیون و 600 هزار تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز جاری در بازار طلای تهران ۳ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته ۱۳۲ هزار تومان افزایش را تجربه کرد.

نرخ هر انس طلا در بازار‌های جهانی نیز با کاهش ۳۲ دلاری به ۲ هزار و ۳۴۴ دلار رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامسونگ اپل را شکست داد
  • علیرضا دبیر اسرائیل را تهدید کرد: دوران بزن در رو تمام شده
  • رفع انحصار تأمین داروی فاکتور ۸
  • خط و نشان شهدا برای رژیم کودک‌کش / ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد، هرکه با ماست بسم‌الله
  • آنچلوتی: وینیسیوس هو می‌شود چون بازیکن موفقی است
  • راهی برای دوری از سرطان و بیماری‌های قلبی
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • اوج‌گیری قیمت در بازار؛ سکه وارد کانال ۴۵ میلیون تومان شد
  • جهش ۶۰ درصدی قیمت دلار در دوران ریاست فرزین با بی سابقه‌ترین اختیارات