Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رئیسی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از آغاز پیمایش سهمیه آرد مصرفی واحدهای خبازی در استان خبر داد و افزود: با انجام این طرح امکان سوء‌استفاده افراد سودجو در قاچاق سهمیه آرد دولتی کاهش می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: در صورت تکمیل زیرساخت‌های اینترنتی تا پایان سالجاری، سهمیه مناطق روستایی و سهمیه آرد مناطق عشایری نیز از طریق این سامانه توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری، تعداد نانوایی مناطق شهری و روستایی دارای شرایط دریافت سهمیه آرد را یکهزار واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷۰۰ واحد دارای شرایط دریافت سهمیه آرد دولتی با دریافت کیسه ۴۰ کیلویی آرد به قیمت ۳۲۰ هزار ریال و ۳۰۰ واحد نانوایی نیمه‌دولتی با داشتن سهمیه آرد کیسه ۴۰ کیلویی به مبلغ ۴۸۰ هزار ریال هستند.

رئیسی از توزیع ماهانه هفت هزار و ۴۸۰ تن آرد در استان خبر داد و افزود: از این میزان چهار هزار و ۲۸۰ تن سهمیه مناطق شهری، ۲ هزار و ۹۰۰ تن سهمیه مناطق روستایی و ۲۹۰ تن سهمیه مناطق عشایری استان است.

وی، سهمیه ماهانه گندم استان را ۹ هزار تن اعلام و تصریح کرد: سرانه مصرف آرد در استان به ازای هر فرد هشت کیلوگرم در ماه است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری همچنین مصرف سالانه گندم در استان را ۱۰۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: نیاز مازاد بر گندم خریداری شده از خارج استان تامین می‌شود.

رئیسی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش کیفیت محصول گندم جدید تحویلی اداره غله استان، شکایات قابل توجهی برای کیفیت نان گزارش نشده و از نیمه دوم امسال کیفیت این محصول در استان رو به بهبود بوده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰شهرستان با بیش از ۹۷۹ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها آرد گندم چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد گندم چهارمحال وبختیاری آرد گندم چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری سهمیه مناطق سهمیه آرد تن سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید

فضل الله رحمتی مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: با ثبت شش هزار و ۴۵۲ پروانه کسب الکترونیکی در سامانه ملی مجوز‌ها در جایگاه ششم کشور ایستاد.

وی افزود: هم اکنون ۴۵ هزار و ۴۵۵ کاسب استان دارای پروانه کسب کاغذی هستند که از این مجموع ۱۵ درصد با ثبت نام در سامانه ملی مجوز‌ها موفق به دریافت پروانه صنفی الکترونیکی شده اند.

رحمتی اضافه کرد: اصناف و سایر فعالان اقتصادی باید هرچه زودتر مجوز‌های کاغذی خود را الکترونیکی کنید.

بیشتر بخوانید

تعیین تکلیف ۱۸ هزار پروانه صنفی منقضی شده

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی اعم از صنفی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی؛ براساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، مجوز‌های کاغذی خود را باید تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ الکترونیکی کنند.

مدیرکل صمت استان افزود: از این تاریخ هر فعال اقتصادی که مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) نداشته باشد، از نظر قانون و سامانه‌های دولتی و بانکی بدون مجوز محسوب می‌شود. 

رحمتی اظهار کرد: فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها به آدرس mojavez.ir و با داشتن کارت ملی، کد پستی و شماره مجوز، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار‌ها qr.mojavez.ir قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • تخصیص ۵۰ کیلوگرم‌کود اوره‌مازاد بر سهمیه به پیمانکاران تکثیری بذر گندم و جو
  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید
  • ۶۴۵۲ پروانه صنفی الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری ثبت شد