Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بیمه آسیا در آستانه گرامیداشت روز بیمه و به دعوت مسئولان خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، از این خبرگزاری بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست صمیمانه با قائم مقام خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مدیر کل اطلاعات و اخبار داخلی این سازمان، در ارتباط با موضوعات مختلف صنعت بیمه به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل بیمه آسیا که به دعوت مسئولان خبرگزاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دراین سازمان حضور یافته بود، در این نشست در اظهاراتی، به بیان تاثیر شیوع ویروس کرونا بر صنعت بیمه پرداخت و تدابیری که این صنعت در مقابل این بیماری اتخاذ کرده است را تشریح کرد.
وی با تاکید براین موضوع که می توان با اتخاذ تدابیر کارشناسی و فنی، تاثیر بحران کرونا بر صنعت بیمه را به حداقل رساند، اظهار داشت: به ویژه در بیمه های اتومبیل و بیمه های درمانی که بخش قابل ملاحظه ای از پورتفوی صنعت بیمه را تشکیل می دهند، این موضوع ملموس تر خواهد بود. البته شرکت هایی که سهم بیشتری از این نوع بیمه ها را دارا هستند، اقبال بیشتری در مقابله با بحران مذکور خواهند داشت.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا در خصوص تمهیدات و برنامه های شرکت های بیمه برای مقابله با این بحران، بیان داشت: شرکت های بیمه بیش از هر زمان دیگر، باید توجه خود را به راه اندازی سیستم ها و استفاده از شیوه های دیجیتالی و عملیات آنلاین معطوف نمایند.
وی افزود: شایسته است که شرکت های بیمه با مدیریت بیمه مرکزی، با اطلاع رسانی گسترده و موثر، این اطمینان را به جامعه بدهند که شرکت های بیمه همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهند و مردم نباید نگران اخذ پوشش های مورد نیاز خود باشند.
عضو هیات رییسه سندیکای بیمه گران در باره تمهیدات صنعت بیمه در پوشش بیمه کرونا گفت: صنعت بیمه پوشش هایی را برای جبران خسارت های درمانی ناشی از این بیماری ارائه کرده است. در حال حاضر این پوشش به دو گونه ارائه می گردد. نخست، عمده خدمات بیمه ای در این زمینه در قالب بیمه های عمر و پس انداز و پوشش بیماری های خاص به بیمه گذاران ارائه می شود. در گونه دوم، بیمه نامه کرونا به صورت یک بیمه مجزا و با شرایط خاص و دوره انتظار مشخص، به بیمه گذاران ارائه می گردد. در بیمه آسیا نیز پوشش بیمه کرونا در دو قالب بیمه های گروهی درمانی و همچنین پوشش هزینه های درمان ویروس کرونا در بیمه عمر و پس انداز، به مردم ارائه می شود.
وی گفت: بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور و با بیش از 7 میلیون بیمه گذار، از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا، ضمن اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در تمام بخش های این شرکت و تامین مایحتاج بهداشتی کارکنان و مشتریان، به وظیفه خطیر خود در تداوم خدمات رسانی به مردم به نحو احسن عمل نمود. راه اندازی سامانه ارائه معرفینامه های درمانی کاملا انلاین و همچنین، حمایت از تلاش ارزشمند و خستگی ناپذیر کادر پزشکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، با توزیع10 هزار دست لباس ایزوله در سراسر کشور به ارزش 4 میلیارد ریال از جمله این اقدامات است.
مدیر عامل بیمه آسیا در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براین موضوع که صاحبان خودرو‌ها حتماً از بیمه نامه بدنه استفاده کنند، بیان داشت: اگر خودرویی گرانقیمت است و از حد نصاب 220 میلیون تومان پرداختی، بیشتر خسارت دیده، صاحبان این خودرو ها بتوانند از محل بیمه بدنه الباقی آن را جبران کنند.
مسعود بادین در پایان در خصوص بیمه سیل، گفت: از دو سال گذشته با وقوع سیل‌های متعدد در کشور ، اتفاقات خوبی در صنعت بیمه رخ داد و آن هم بازبینی این مدل بیمه‌ها بود. به طوری که پوششی یکپارچه در سرپرستی‌های استان‌ها در کشور ایجاد شد تا یکدیگر را در بحث کارشناسی‌ها پوشش دهند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت های بیمه بیمه آسیا صنعت بیمه بیمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۲۹ هزار کشاورز خراسان رضوی زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان رضوی گفت: هم‌ اکنون ۲۲۹ هزار و ۱۸۵ نفر در استان زیرپوشش بیمه اجتماعی کشاورزان هستند.   عباسعلی برونسی افزود: تعداد افرادی که در خراسان رضوی می توانند زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی قرار گیرند، رقمی بیش از ۸۰۰ هزار نفر است.   وی با اشاره به افزایش ۴۳ درصدی حقوق مستمری بگیران این صندوق در دولت سیزدهم اضافه کرد: میزان افزایش در این بخش طی دولتهای گذشته بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بوده است.   مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی جمعیت زنان بیمه شده تحت پوشش این صندوق را حدود ۱۸ درصد کل بیمه شدگان اعلام و اظهار کرد: این صندوق بیمه، یک صندوق جوان است و براساس محاسبات تا سال ۱۴۲۲ هیچ بحرانی را مشابه بحرانهای سایر صندوقهای بیمه‌ ای نخواهد داشت.   برونسی با اشاره به پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به بیمه‌ شدگان تحت پوشش متقاضی در استان طی سال گذشته افزود: این میزان وام معادل ۱۰ درصد وامهای اعطا شده در کشور به بیمه شدگان تحت پوشش این صندوق است که بدون مراجعه و بدون ضامن به متقاضیان پرداخت شد که یکی از خدمات ویژه و منحصربه فرد این صندوق است.   وی با بیان این که طی سال گذشته ۱۲ هزار و ۹۲۶ نفر بیمه شده جدید در خراسان رضوی جذب صندوق شده اند، افزود: هم اکنون ماهانه ۲۲۰ میلیارد ریال حقوق به حساب ۱۷ هزار و ۸۹۳ مستمری‌ بگیر این صندوق در استان پرداخت می‌ شود.   برونسی گفت: اداره کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خراسان رضوی رتبه سوم در جذب بیمه شده در کشور را طی سال گذشته کسب کرده است.

دیگر خبرها

  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • تصویب دو طرح پژوهشی در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • نیمی از برق کشور در بخش تولید مصرف می‌شود
  • بازدید از روستای غیر تحت پوشش گله پران شهرستان خوی
  • بیش از ۲۲۹ هزار کشاورز خراسان رضوی زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی
  • بیش از ۶۵۰ هزار نفر در خراسان شمالی تحت پوشش بیمه سلامت هستند