Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین دوره کفرانس ملی کارآفرینی بهمن ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف هفتم و نهم بهمن ماه امسال میزبان و برگزارکننده چهارمین کنفرانس ملی کارآفرینی خواهد بود.

مدل ­های آموزش کارآفرینی در دانشگاه ­ها، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اعضای هیات علمی، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب و کار‌های نوین و دانش‌بنیان و بررسی الگو‌ها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از مهمترین اهداف این کنفرانس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این کنفرانس همکاری شرکت‌های بزرگ و استارت‌آپ‌ها بمنظور حل نوآورانه‌ی چالش‌های طرفین بعنوان محور اصلی در نظر گرفته شده است همچنین محور‌هایی همچون چرایی همکاری شرکت‌های بزرگ و استارت‌آپ ها؛ نگاه و نیاز‌های استارت‌آپ‌ها برای همکاری با شرکت‌های بزرگ؛ تفاوت سبک مدیریتی و اداره‌ی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و استارت‌آپ ها؛ نوآوری‌های سازمانی و تغییرات در چشم انداز (landscape) جدید؛ شناسایی و ارزیابی استعداد کارآفرینی و کارآفرینان؛ الزامات و راهکار‌های کارآفرینی سازمانی و اجتماعی؛ تاثیرات بلندمدت اجتماعی کسب‌وکار‌های کارآفرینانه بر جامعه و سایر موضوعات و چالش‌های جدید حوزه‌ی کارآفرینی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله به این رویداد می‌توانند تا اول دی ماه ۹۹ به سایت http://entconf.sharif.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنفرانس کارآفرینی دانشگاه شریف کنفرانس ملی استارت آپ ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در دیدار با محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه شهرستان دامغان با اشاره به ساختار دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بخشنامه و آیین‌نامه‌های دقیق، ساختار خوب، کارکنان و اعضای هیئت علمی توانمند از دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی پویا و قانونمند ساخته که با توجه به رعایت قوانین کمترین معضلات را در آن شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان یک مفهوم مهم در جامعه علم و فناوری دارای اهمیت بالایی است و این فعالیت‌ها نه‌تنها به توسعه علم و فناوری کمک می‌کند، بلکه نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان متذکر شد: یکی از دستاورد‌های دانش‌بنیانی از زیست‌بوم علم و فناوری کشور است و این دستاورد نشان‌دهنده توانایی دانش‌بنیان‌ها در تجهیزات پیشرفته و مقابله با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی است.

افشاری متذکر شد: همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان بر پایه نوآوری و دانش‌افزایی سریع عمل و با تجاری‌سازی محصولات خود به توسعه اقتصادی کشور کمک می‌کند و می‌تواند در توسعه جامعه و اقتصاد کشور اثربخش باشد.

دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: راهی به جز حرکت به سوی کار و تولید نیست و با توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی نیازمند تلاش‌های جدی و نهادینه‌سازی آن در جامعه هستیم، آموزش و ترویج مفاهیم کارآفرینی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی می‌تواند نقش مهمی در توسعه این فرهنگ داشته باشد.

افشاری تأکید کرد: آموزش مهارت‌های کارآفرینی به جوانان و دانشجویان می‌تواند آینده‌ی کاری آنها را تحت تأثیر قرار دهد و با توجه به اهمیت کلیدی کارآفرینی در توسعه کشور، تلاش‌های جدی برای ترویج این فرهنگ و ایجاد محیط‌های حمایتی برای کارآفرینان در برنامه‌های ما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • دانشگاه شریف به دنبال راه اندازی انستیتو از دانشگاه سازمان ملل است