Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-18@11:44:16 GMT

سالم‌ترین خوراکی‌های شناخته شده روی زمین

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۲۷۰۵

سالم‌ترین خوراکی‌های شناخته شده روی زمین

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، تعداد زیادی از غذا‌ها هم سالم و هم خوشمزه هستند. با پر کردن بشقاب خود از میوه ها، سبزیجات، پروتئین‌های با کیفیت و سایر غذا‌های کامل وعده‌های غذایی رنگارنگ، متنوع و مناسب در اختیار شما خواهد بود. بدون این که مجبور باشید رژیم‌های سخت را تحمل کنید از خوردن این خوراکی‌های خوشمزه لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در اینجا چند ماده غذایی فوق العاده سالم آورده شده است. بیشتر آن‌ها به طرز شگفت انگیزی خوشمزه هستند.

 

میوه ها: سیب، آووکادو، موز، بلوبری، پرتقال و توت فرنگی

تخم مرغ

گوشت گوسفند

 

آجیل: بادام، نارگیل و گردو، بادام زمینی

 

سبزیجات: مارچوبه، هویج، خیار، سیر، کلیم، پیاز و گوجه فرنگی

 

غذا‌های دریایی: ماهی سالمون، ماهی ساردین، ماهی تن، ماهی قزل آلا، صدف و میگو

 

دانه‌های خوراکی: برنج قهوه ای، جودوسر

 

حبوبات: لوبیا سبز، عدس

 

لبنیات: پنیر، ماست و شیر

روغن نارگیل

روغن زیتون فرابکر

سیب زمینی

سیب زمینی شیرین

سرکه سیب

شکلات تلخ

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شکلات تلخ لبنیات سبزیجات آجیل غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متصدی سلاح «زنگار» مقصر شناخته شد/ ۱۸ ماه زندان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، هانا گوتیرز رید در جلسه دادگاهی که دیروز (دوشنبه) برگزار شد از سوی هیات منصفه به قتل غیرعمد محکوم شد. هالینا هاچینز فیلمبردار فیلم «زنگار» سال ۲۰۲۱ بر اثر شلیک الک بالدوین به ضرب گلوله کشته شد.

گوتیرز سر صحنه فیلم «زنگار» اسلحه الک بالدوین را پر کرد و به جای گلوله مشقی از گلوله واقعی استفاده کرده بود که منجر به مرگ فیلمبردار فیلم شد. وی به حداکثر مجازات یعنی ۱۸ ماه زندان محکوم شد.

هانا گوتیرز رید، ۲۶ ساله، در ماه مارس پس از این که روشن شد سهل‌انگاری او باعث مرگ هالینا هاچینز شده، به قتل غیرعمد محکوم شد.

قاضی مری مارلو سامر گفت که گوتیرز رید هیچ پشیمانی نشان نداده است. وی گفت: شما به تنهایی یک سلاح ایمن را به یک سلاح کشنده تبدیل کردید. اما از نظر شما، خانم هاچینز هنوز زنده است، یک شوهر شریک زندگی خود را دارد و یک پسر کوچک مادرش را.

پیش از صدور حکم، قاضی سخنان اقوام و دوستان هاچینز، مدیر او و جوئل سوزا، کارگردان فیلم«زنگار» را که او هم گلوله‌ای به کتفش اصابت کرد را شنید.

گوتیرز رید که از ۶ مارس در بازداشتگاه شهرستان سانتافه در بازداشت بوده و با لباس زندان به دادگاه آورده شد در سخنان خود گفت دلش برای خانواده هاچینز به درد آمده و افزود: از این که رسانه‌ها تراژدی دردناک ما را بزرگ کردند و من را به‌عنوان یک هیولای کامل نشان دادند، ناراحت هستم.

وی از دادگاه خواست تا مجازاتش را مشروط کند. پدر گوتیرز رید که از متصدیان کهنه‌کار اسلحه در سینما است هم از دادگاه تقاضای تخفیف کرد.

نظر دادستان کری موریسی این بود که تماس‌هایی که گوتیرز رید از زندان داشته نشان می‌دهد که او پشیمان نیست و هنوز هم تقصیر را به گردن دیگران می‌اندازد، از جمله بالدوین، تهیه‌کنندگان فیلم، و امدادگرانی را که پس از تیراندازی به هاچینز از او مراقبت کردند مقصر می‌داند.

قاضی پیش از صدور حکم به این تماس‌ها توجه کرد و گفت آنها نشان می‌دهند که او مستحق مشروط‌شدن نیست. وی همچنین یادآور شد که گوتیرز رید در هیچ بخش از اظهاراتش ابراز پشیمانی نکرده است؛ از همین رو تنها بخششی را که در صورت رفتار خوب می‌تواند شامل حال وی شود به ۱۵ درصد از محکومیت وی محدود کرد.

بالدوین هم در ژانویه به اتهام قتل غیرعمد به دلیل نشانه رفتن اسلحه به سمت هاچینز و کشیدن ماشه متهم شد. وی قرار است ماه جولای محاکمه شود.

کد خبر 6079616

دیگر خبرها

  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • چهره‌های برتر هنر انقلاب استان بوشهر معرفی شدند
  • طرز تهیه اسموتی توت فرنگی خوشمزه! یک مُدل با شیر، یک مُدل رژیمی
  • طرز تهیه خوشمزه‌ترین سیب زمینی تنوری پنیری (فیلم)
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان
  • فرونشست زمین سفره‌های آب زیرزمینی را می‌بلعد
  • این سلبریتی‌ها وقتی کچل شدند خوشتیپ‌تر و موفق‌تر شدند!
  • متصدی سلاح «زنگار» مقصر شناخته شد/ ۱۸ ماه زندان
  • برداشت صد‌ها تن بادام زمینی توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)
  • ترفندهای سالم نگه داشتن توت فرنگی به مدت طولانی