Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون «سی سپَن»، «چاک شومر» سناتور ایالت نیویورک و رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس سنا در سخنانی اعلام کرد کرد: نه؛ آقای رئیس جمهور، دستور عفو خود و خانواده تان سوء استفاده از قدرت است.

رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس سنا در این خصوص به ترامپ هشدار داد: صدور چنین فرمانی، اهانت جدی به اختیارات ریاست جمهوری برای صدور فرمان عفو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود ترامپ از کارکنانش درباره امکان صدور فرمان عفو برای خود، اعضای خانواده اش و رودی جولیانی وکیلش سوال کرده است؛ پاسخ ساده‌ای وجود دارد: نه آقای رئیس جمهور!

وی در ادامه تأکید کرد که ترامپ اختیاراتی برای صدور فرمان عفو برای خود و اعضای خانواده اش ندارد.

«چاک شومر» در ادامه اضافه کرد: اما من سوال مهمتری دارم، همتایان جمهوریخواه ما تا چه زمان به مسامحه با این امور بی معنی ادامه خواهند داد؛ بسیاری از جمهوریخواهان به رئیس جمهور قدرت مانور دادند.

این در حالیست که وزارت دادگستری آمریکا پیشتر از تحقیق درباره پرونده‌ای خبر داد که پیرامون جرایم احتمالی کاخ سفید مبنی بر اخذ رشوه جهت برخورداری برخی افراد خاص از عفو ریاست‌جمهوری، تشکیل شده است.

این پرونده ۱۸ صفحه‌ای که بخش ناچیزی از آن رسانه‌ای شده است؛ حاوی شواهد دادستانی واشنگتن درباره این اتهامات است.

در این اسناد، به زمان ارتکاب جرم یا نام افرادی که احتمالاً در رشوه‌گیری دخیل هستند، اشاره‌ای نشده است.

این تحقیق در حالی صورت می‌گیرد که چند نفر از مشاوران ارشد ترامپ به انجام جرایمی متهم هستند و گمانه‌زنی‌ها درباره عفو آنها افزایش یافته است.

هفته گذشته نیز، «مایکل فلین» مشاور اسبق امنیت ملی کاخ سفید که متهم به دروغ‌گویی در باب پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ بود، از سوی ترامپ مورد عفو قرار گرفت.

کد خبر 5086887

منبع: مهر

کلیدواژه: چاک شومر دونالد ترامپ ایالات متحده امریکا مجلس سنای آمریکا محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا ایران عراق ترور دانشمندان هسته ای فلسطین دونالد ترامپ لبنان عربستان سعودی سوریه جو بایدن امارات متحده عربی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید

 علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

استاندار تاکید کرد: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

او از مدیران استان خواست تعاونی‌ها و دانش بنیان‌ها را جدی بگیرید و توجه بیشتری به آنها داشته باشند.


او ادامه داد: بر اساس نامه دفتر ریاست جمهوری، گلستان در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور رتبه دوم کشور را کسب کرد و در بحث اشتغالزایی نیز رتبه سوم کشور را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • رئیسی توپ ساخت یک میلیون مسکن را به زمین دولت های قبل انداخت /در غرب همجنس بازی تبلیغ می شود تا نسر بشر قطع شود
  • رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی می خواهند نسل بشر را قطع کنند
  • رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی ‌می خواهند نسل بشر را قطع کنند
  • رئیسی: با تبلیغ همجنس‌بازی ‌می‌خواهند نسل بسر را قطع کنند
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • صدور هشدار قرمز؛ جنوب کرمان تخلیه شد!