Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@09:52:19 GMT

توسعه چابهار در گرو توسعه میلک است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۲۷۴۳

توسعه چابهار در گرو توسعه میلک است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در نشست با ناظر جدید گمرکات سیستان‌وبلوچستان و مدیرکل گمرک زاهدان اظهار داشت: بندر چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور و کوتاه‌ترین مسیر دسترسی کشورهای آسیای میانه به آب‌های آزاد محسوب است.

وی افزود: مرز میلک دروازه توسعه بندر چابهار است بنابراین باید توسعه این بندر و مرز میلک همزمان با هم صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: با تلاش همه مجموعه‌ها بیش از ۹۸ درصد از کالاهای وارد شده به بندر چابهار، کالاهای اساسی بوده است.

وی تصریح کرد: با همکاری تمامی دستگاه‌های متولی انبارهای طریق‌القدس که در سال ۸۶ بر اثر توفان «گونو» از بین رفته بود دوباره بازسازی و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

موهبتی با بیان اینکه گمرک باید به عنوان پلیس اقتصادی در مرزهای رسمی حضور داشته و ایفای نقش کند خاطرنشان کرد: انسداد راه توسعه کشور نیست اما باید جلوی اقدامات غیرقانونی برخی افراد که اقتصاد کشور را به مخاطره می‌اندازند گرفته شود و به کسانی که در راستای توسعه اقتصادی کشور تلاش می‌کنند نیز کمک شود.

وی همچنین بر نصب دستگاه ای کسری برای تسریع در تردد خودروهای ترانزیتی در مرزهای رسمی تاکید کرد.

در مراسمی با حضور برخی از مدیران استانی و کشوری محمدعلی خاشی به عنوان ناظر گمرکات سیستان‌وبلوچستان معرفی و از زحمات سه ساله رضا راستی قدردانی شد.

در این مراسم که با حضور با معاون حقوقی گمرک جمهوری اسلامی ایران از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد رضا راستی به سمت مدیرکل دفتر ترانزیت گمرک ایران انتخاب شد.

محمدعلی خاشی پیش از این مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی و کهگیلویه‌وبویراحمد را در کارنامه کاری خود داشته است

کد خبر 5086923

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان احمد علی موهبتی گمرکات سیستان و بلوچستان بندر چابهار مرز میلک ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بارش باران کرمانشاه بارش برف بوشهر ترور دانشمندان هسته ای گرگان شهرستان کرج شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌وبلوچستان

با توجه به سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و سرریز شدن اکثر سدها، تنش در حیات‌وحش به‌ویژه تمساح دور از انتظار نیست و مردم مراقب باشند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستان وبلوچستان برسکوی سوم مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • سفر معاون سازمان دامپزشکی کشور به بندر چابهار
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان وبلوچستان
  • فیلم/ استاندار سیستان‌وبلوچستان: برق اکثر روستاهای سیل‌زده وصل شده
  • (ویدیو) وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌وبلوچستان
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • سرریز شدن سد‌های جنوب سیستان وبلوچستان
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستادرجنوب سیستان وبلوچستان،بر اثر بارش شدید باران