Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ استاندار کرمانشاه به همراه معاونانش روز پنجشنبه با سفر به شهرستان اسلام آبادغرب از چندین پروژه در دست اجرا از جمله فروآلیاژ سیلیس منیزیم بازدید کرد و در سخنانی گفت: این پروژه به دلیل شیوع کرونا دچار وقفه شد اما اکنون چینی ها به محل بازگشته اند و آماده ادامه کار هستند.

«هوشنگ بازوند» افزود: چینی‌ها به ما وعده دادند که تا پایان امسال این پروژه را به اتمام می رسانند و ما نیز در زمینه زیرساخت از جمله راه و هرآنچه که موردنیاز این شرکت است آماده همکاری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حمایت دولت از این پروژه سرمایه گذاری، گفت: هرآنچه در توان داشته باشیم برای اتمام این پروژه به کار می بریم و مجریان را ناامید نمی کنیم.

استاندار کرمانشاه این پروژه را اولین پروژه سرمایه گذاری مستقیم خارجی در استان کرمانشاه دانست و گفت: همه تجهیزات مربوط به این پروژه وارد شده و در محل اجرای پروژه هم هرآنچه موردنیاز باشد ما آماده تامین آن هستیم.

بازوند تاکید کرد که توقع داریم که این پروژه در اسفندماه به پایان برسد و آن را در آستانه سال نو افتتاح کنیم.

سرمایه‌گذاری هفت هزار میلیارد تومانی دولت در پتروشیمی اسلام‌آبادغرب

استاندار کرمانشاه در ادامه سفر خود به شهرستان اسلام‌آبادغرب از منطقه ویژه اقتصادی و پروژه پتروشیمی چهارم استان در این شهرستان بازدید کرد و آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی اسلام آبادغرب را مورد بررسی قرار داد.

مدیر این پروژه در این بازدید اعلام کرد که عملیات خاک‌برداری این طرح آغاز شده و به زودی عملیات اجرایی آن رسما آغاز می‌شود.

به گفته مسوولان استان کرمانشاه قرار است دولت در این پروژه هفت هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کند که حجم این سرمایه‌گذاری معادل حجم سرمایه‌گذاری سه پتروشیمی دیگر استان بوده و خود این مساله گویای اهمیت و بزرگی این پروژه است.

اجرای پیشرفته‌ترین گلخانه غرب کشور در اسلام آبادغرب

استاندار کرمانشاه همچنین از پروژه بزرگ گلخانه اسلام آبادغرب نیز بازدید کرد و در سخنانی با بیان اینکه در این پروژه بزرگ قرار است ۲۶ هکتار گلخانه اجرا شود، گفت: طبق برنامه ارایه شده قرار است ۱۱ هکتار از این مجموعه گلخانه‌ای با ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار، حداکثر تا اواسط مرداد ۱۴۰۰ زیرکشت برود.

مدیر این پروژه نیز اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با فازبندی پروژه و انجام حمایت ‌های لازم، قسمت هایی از این طرح زودتر از مردادماه به بهره برداری برسد.
 به گفته مدیران پروژه، در این طرح قرار است محصولاتی مانند لیمو، فلفل‌های رنگی و آواکادو تولید و در بازارهای خارجی و به ویژه روسیه و قطر عرضه شود.

برای ساخت این گلخانه ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که تاکنون ۱۸ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

با بهره‌برداری از این پروژه برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

مقاوم‌سازی بیمارستان با ۲۷میلیارد تومان اعتبار

استاندار کرمانشاه در بخش پایانی بازدیدهای خود از بیمارستان اسلام آبادغرب که در جریان وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ تخریب شده بود، دیدن کرد و در سخنانی با بیان اینکه این بیمارستان به خوبی مقاوم سازی شده است، گفت: برای مقاوم سازی این بیمارستان ۲۷ میلیارد تومان هزینه شده و یک بیمارستان جدید در واقع ساخته شده است.

بازوند بزگترین مشکل این بیمارستان را اکنون تاییدیه زلزله و تجهیز آن دانست.

پایان بخش برنامه سفر یک روزه بازوند از اسلام آبادغرب شرکت در جلسه فرمانداری خواهد بود.

شهرستان اسلام آبادغرب با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها سرمایه گذاری خارجی هوشنگ بازوند توسعه ایران جهش تولید اسلام آباد غرب کرمانشاه پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی هوشنگ بازوند توسعه ایران جهش تولید اسلام آباد غرب کرمانشاه سرمایه گذاری خارجی هوشنگ بازوند توسعه ایران جهش تولید اسلام آباد غرب کرمانشاه اخبار کنکور استاندار کرمانشاه اسلام آبادغرب میلیارد تومان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد

وحید زرگر فرماندار آوج در نخستین نشست شورای اداری شهرستان آوج در سال جدید گفت: سپاه پاسداران نهادی است که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز سپاه به یک سرمایه ملی برای ایران و جهان اسلام تبدیل شده و شادی و احساس غرور ایرانیان و مسلمانان سایر نقاط جهان از عملیات غرورآفرین و مقتدرانه "وعده صادق" نیز بر این موضوع صحه می‌گذارد.

زرگر با بیان اینکه زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آن‌ها در تحقق شعار سال ضروری است، ادامه داد: دستگا‌های اجرایی باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کرده و زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آنها در امر تولید را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام شناسایی طرح‌های قابل پیشرفت از مهم‌ترین اولویت‌های سال جاری است که با استفاده از جذب اعتبار یا استفاده از ظرفیت‌های قانونی مانند مولدسازی و ارزش‌آفرینی می‌توان آنها را به مرحله بهره‌برداری رساند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟
  • انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • سفیر طالبان در پکن: مناسبات افغانستان با چین بسیار مهم است
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید