Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@13:42:31 GMT

سند توسعه ۳۵ روستای شاهرود تهیه و تدوین‌شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۲۸۵۲

سند توسعه ۳۵ روستای شاهرود تهیه و تدوین‌شده است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی صبح پنج‌شنبه در جلسه بررسی اسناد توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی روستاهای شهرستان شاهرود به میزبانی فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه تاکنون سند توسعه برای ۳۵ روستای شهرستان شاهرود تهیه و تدوین و به استانداری و سارمان برنامه بودجه استان ارسال‌شده است، ابراز داشت: تهیه سند توسعه برای ۱۲ روستای دیگر شاهرود در دست اقدام قرار دارد گه امیدواریم تا پایان سال جاری محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه هدف از تهیه و تدوین سند توسعه روستایی ایجاد اشتغال پایدار، جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران است، افزود: این اقدام در راستای اجرای جز یک‌بند الف ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه برای تدوین اسناد توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی روستایی در دستور کار است.

سرپرست فرمانداری شاهرود بابیان اینکه اسامی ۱۳ روستای دیگر نیز به‌منظور تدوین سند توسعه سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام‌شده است، ابراز داشت: روستاها ابتدا موردبررسی و تصویب قرارگرفته و اسناد نهایی آن‌ها تدوین و سپس به مراجع استانی ارسال می‌شود.

جلالی بابیان اینکه این طرح برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان شاهرود به مرحله اجرا درآمده است، در ادامه تصریح کرد: در این طرح مزیت‌های روستاها برای سرمایه‌گذاری معرفی و از آن به‌منظور ایجاد اقتصاد پویا و اشتغال پایدار مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وی بابیان اینکه طی جلسه امروز اسناد توسعه روستاهای مهدی‌آباد، قلعه احمد و دزیان موردبررسی قرار گرفت، افزود: بی‌شک ظرفیت‌های بی‌شماری در روستاها وجود دارند که شناسایی و به‌کارگیری آن‌ها در راستای رونق تولید می‌تواند به اقتصاد روستاها و درنهایت شهرستان کمک کند لذا تهیه سند توسعه روستایی برای شهرستان پیگیری می‌شود.

کد خبر 5086929

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شاهرود توسعه روستاها ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بارش باران کرمانشاه بارش برف بوشهر ترور دانشمندان هسته ای گرگان شهرستان کرج شهرکرد سند توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح توسعه مسجد جامع روستای خور از توابع بخش مرکزی بردسکن

دریافت 16 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6063243

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه شب قدر در مسجد غربای شاهرود
  • طرح جامع هدایت آب‌های سطحی شاهرود تدوین شد
  • ۵ تفریحگاه شاهرود به مدت ۳ روز تعطیل شد
  • پیتزای نذری در شاهرود توزیع شد
  • چرا سند استراتژی توسعه صنعتی تدوین نمی شود؟
  • تدوین برنامه یک‌ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یک ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • همکاری در تدوین سند توسعه دریامحور دستور کار سال ۱۴۰۳
  • تدوین برنامه یکساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • افتتاح طرح توسعه مسجد جامع روستای خور از توابع بخش مرکزی بردسکن