Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان با بیان اینکه "استاندار باید توسعه متوازن را در برنامه داشته باشد" تصریح کرد: در تأمین آب و برق جنوب استان با وجود اینکه کارهای زیادی انجام شده اما کمبود داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کهنوج، منصور شکراللهی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه اضطراری تامین آب شهر کهنوج که با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان و امام جمعه و فرماندار کهنوج برگزار شد اظهار داشت: استاندار کرمان یک مدیر ستادی نیست و نشان داده که یک مدیری عملیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان‌های جنوبی استان کرمان پنج شهرستان هستند که ظرفیت بسیار بالایی دارند گفت: شهرستان‌های جنوبی استان نزدیک به آب‌های آزاد هستند و باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان‌های جنوبی کرمان جزو مناطق کم برخوردار هستند ادامه داد: متاسفانه استان کرمان در توسعه، استان توازن نبوده است.

وی با تأکید بر اینکه استاندار کرمان توسعه متوازن را در برنامه داشته باشد تصریح کرد: در تامین آب و برق در جنوب استان با وجود اینکه کارهای زیادی انجام شده اما کمبود داریم.

3 حلقه چاه جدید برای تامین آب دراز مدت شهر کهنوج به شبکه اضافه می‌شودکرمان| خط انتقال 400 کیلو‌ولتی کهنوج به جیرفت تابستان امسال وارد مدار می‌شودخسارت سیلاب در جنوب استان کرمان؛ تخریب پل خروجی شهر کهنوج/ راه ورودی 2 روستا مسدود شد

شکراللهی با بیان اینکه توسعه شهرستان‌های جنوبی استان کرمان نیازمند تأمین زیرساخت‌ها از جمله آب، برق و گاز هستند گفت: با وحدت و همدلی می‌توانیم کارها را جلو ببریم.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خدمت‌رسانی به مردم باید از تفرقه جلوگیری شود افزود: اختلاف سلیقه‌ها نباید باعث لطمه زدن به یکدیگر شود که نتیجه آن آسیب رساندن به مردم می‌شود.

انتهای پیام/511/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان شهرستان های جنوبی جنوبی استان کرمان پنج شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی و برخی مناطق واقع در فارس نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی شاهد وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق تگرگ خواهیم بود. بیشینه بارش‌ها در استا‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد خواهد بود. فردا در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب بارش رخ خواهد داد. امروز شرق خلیج فارس تنگه هرمز دریای عمان مواج و طوفانی و فردانیز شرق دریای عمان مواج است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • جرجر شدید باران و جاری شدن سیلاب ها در استان کرمان
  • جزییات هشدار سطح قرمز هواشناسی برای استان کرمان/بارش باران‌های سیل آسا
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد