Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در محدودیت‌های دو هفته‌ای که از اول تا چهاردهم آذر ماه توسط ستاد مقابله با کرونا در نظر گرفته شده بود، تمامی اماکن ورزشی اعم از سالن‌های سرپوشیده، استخرها و زمین‌های روباز ورزشی دولتی و خصوصی تعطیل بودند و عملا هیچ‌گونه فعالیتی نداشتند.

اما در آستانه پایان محدودیت‌های دو هفته‌ای ستاد مقابله با کرونا، نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان برگزار و ورود استان قم از منطقه قرمز کرونایی به منطقه نارنجی تایید شد، بر این اساس از روز شنبه پانزدهم آذر ماه تمهیدات وضعیت نارنجی در قم اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا مدیر کل مدیریت بحران استان قم اعلام کرد محدودیت‌های کرونایی قم از روز شنبه پانزدهم آذر ماه شامل محدودیت‌های مناطق نارنجی می‌شود، سپس اداره کل ورزش و جوانان استان قم تشکیل جلسه داد و تایید کرد به جز رشته‌های پربرخورد و استخرها که همچنان اجازه فعالیت ندارند، سایر اماکن نظیر سالن‌های ورزشی و زمین‌های روباز مجاز به فعالیت و خدمات‌رسانی به علاقمندان ورزش با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

بدین‌ترتیب مجموعه‌های ورزشی شهید حیدریان، شهدای هفتم‌تیر، جوادالائمه منطقه نیروگاه، شهدای مدافع حرم شهر پردیسان، شهدای 15 خرداد و مجموعه جهان‌پهلوان تختی قم که از اول آذر ماه تعطیل شده بودند، بار دیگر از روز پانزدهم آذر بازگشایی می‌شوند و فعالیت‌های ورزشی با تاکید بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از سر گرفته می‌شود.

گفتنی است رشته‌های پربرخورد شامل تکواندو، کاراته، کشتی، جودو، ووشو، کونگ‌فو، بوکس، ورزش‌های رزمی، کبدی و ... از اسفند ماه سال 1398 تا کنون اجازه فعالیت تمرینی و رقابت ندارند، همچنین تعطیلی استخرهای دولتی و خصوصی شهر قم همچنان پابر جا خواهد بود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم ورزش و جوانان كرونا ستاد مقابله با كرونا ستاد بحران سالن استخر زمين چمن كشتي تكواندو كاراته آذر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط این اداره‌کل از پیش‌بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محسن حیدری با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از پیش‌بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در استان خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعد ظهر سه‌شنبه تا شب پنجشنبه 4 تا 6 اردیبهشت‌ماه، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تندباد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت شود. همچنین از چرای دام در مناطق مرتفع و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری و در ترددهای جاده‌ای و دریایی احتیاط و مدیریت آب سدها  انجام شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • هشدار زرد و نارنجی برای این استان ها | تداوم بارش‌ها در غرب و شرق کشور + فیلم
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان