Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندی قبل زن جوانی که از مدل‌های اینستاگرامی بود با شکایت به پلیس گفت مدتی قبل در اینستاگرام با پسر جوانی آشنا شدم و بعد از مدتی اردشیر از من درخواست ازدواج کرد.

ایران در ادامه نوشت: او گفت روز حادثه او برای صحبت به خانه من آمد، اما با زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و طلا و جواهراتم را به سرقت برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از من فیلم سیاه تهیه کرد و بعد هم گفت اگر شکایت کنم تصاویر و فیلم‌ها را منتشر می‌کند و من تنها قربانی اش نبوده‌ام و دختران و زنان جوان زیادی قربانی او شده‌اند.

با شکایت زن جوان به‌نام فرنگیس، تحقیقات به دستور بازپرس ویژه سرقت آغاز شد. در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت مأموران موفق شدند رد اردشیر را در خانه‌ای در حال ساخت در پایتخت بزنند.

با هماهنگی‌های قضایی مأموران راهی ساختمان نیمه ساز شده و اردشیر را بازداشت کردند.

اردشیر در تحقیقات منکر آزار و اذیت شد و گفت: من به درخواست فرنگیس به خانه‌اش رفتم و هیچ آزار و اذیتی در کار نبود. اما با دیدن وسایل خانه‌اش و وضع مالی خوبی که داشت وسوسه سرقت به جانم افتاد.

او ادامه داد: با تهدید طلا و جواهراتش را سرقت کردم و به شهرستان محل زندگی‌ام رفتم. طلا‌ها را ۱۱ میلیون تومان فروختم و بدهی هایم را پرداخت کردم. من با هیچ زن و دختر دیگری تا حالا رابطه نداشته‌ام و اصلاً فیلم و عکسی هم تهیه نکردم فقط این‌ها را گفتم تا او بترسد و شکایت نکند.

به‌دنبال اعتراف مرد جوان، بازپرس دادسرای ویژه سرقت دستور ادامه تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار دوستی اینستاگرام سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد

 سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اواسط فروردین ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدوداً ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: پدر فرد فقدانی ماجرا را اینطور توضیح داد، دختر ۱۸ ساله‌ام ۸ ماهه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد دوست شد و قصد داشت تا ازدواج کند که با مخالفت شدید من رو‌به‌رو شد؛ فرزندم به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه بیرون رفت، اما دیگر بازنگشت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد فقدانی به همراه مردجوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند و بدین ترتیب درابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه وی شناسایی شد. 

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وبا صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران