Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-20@08:44:05 GMT

ادعاهای بی‌اساس دبیرکل اتحادیه عرب علیه ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۲۸۹۶

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب با تکرار برخی مواضع بی‌اساس، مدعی «بی‌پروایی» سیاسی ایران و ترکیه در منطقه شد.
وی در ادامه ادعاهای خود افزود که ایران، ترکیه و اسرائیل اهدافی دارند که طی دهه اخیر به دنبال تحقق آن در منطقه عربی بودند.


ابوالغیط با تکرار برخی یاوه‌گویی‌ها در خصوص سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که خواستار آن هستیم که ایران از سیاست قلدری منطقه‌ای خود دست برداشته، به دخالت در امور کشورهای عربی و حمایت از شبه‌نظامیان پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادمه ادعاهای خود افزود که دولت آینده آمریکا خطرناک بودن سیاست‌های تهران را به خوبی درک می‌کند.

 

ایلنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: احمد ابوالغیط ترکیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مقام‌های آمریکایی به صهیونیست‌ها: در صورت تکرار حملات ایران، قادر به مقابله نیستیم

به گزارش خبرآنلاین، پایگاه خبری آکسیوس در یادداشتی به نقل از مقامات ارشد آمریکایی نوشته است: برآوردها حاکی از آن است که در صورت هرگونه اقدامی از سوی اسرائیل، ایران به سرعت به خاک اسرائیل حمله خواهد کرد.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه به گروهی از رهبران یهودی آمریکایی گفت که تشدید تنش بیشتر با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست.

به گزارش ایسنا، دولت بایدن و چندین کشور غربی دیگر متحد با رژیم صهیونیستی از دولت بنیامین نتانیاهو می‌خواهند که برای هرگونه اقدام تلافی‌جویانه علیه ایران که می‌تواند منجر به جنگ منطقه‌ای شود، عجله نکند.

یک مقام ارشد آمریکایی به آکسیوس گفت: ارزیابی ایالات متحده این است که ایران به هر حمله آشکار اسرائیل به خاک ایران با دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی پاسخ خواهد داد. یکی دیگر از مقامات آمریکایی گفت: «فکر می‌کنیم اگر ایران دوباره صدها موشک و پهپاد پرتاب کند، تکرار اقدامی که در روز شنبه برای مقابله با پرتابه‌های ایران داشتیم بسیار سخت خواهد بود - و اسرائیلی‌ها این را می‌دانند».

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در تماسی تلفنی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که ایران به دنبال تشدید بیشتر در منطقه نیست اما تاکید کرد: ما به هر اقدامی علیه منافع ایران با خشونت، گسترده‌تر و دردناک‌تر از گذشته پاسخ خواهیم داد.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896701

دیگر خبرها

  • پاسخ امیرعبداللهیان به احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران | در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود؟
  • رژیم اسرائیل از تکرار هرگونه ماجراجویی علیه ایران دست بردارد
  • رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی علیه ایران دست بردارد
  • وزیر امور خارجه در نشست شورای امنیت: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه منافع ایران دست بردارد
  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی علیه ایران دست بردارد
  • رژیم اسرائیل باید از تکرار هرگونه ماجراجویی علیه ایران دست بردارد
  • رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد
  • واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌ سران اروپا | تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی قرار نمی‌گیریم
  • پیام مقام‌های آمریکایی به صهیونیست‌ها: در صورت تکرار حملات ایران، قادر به مقابله نیستیم
  • کنعانی ادعاهای بی‌اساس دادگاه آرژانتینی را رد کرد