Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@10:52:44 GMT

اکران فیلم «مادر» روی پایگاه کانون پرورشی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۲۹۲۹

اکران فیلم «مادر» روی پایگاه کانون پرورشی

فیلم کوتاه «مادر» به کارگردانی لیلا میرهادی به مناسبت روز جهانی معلولان بر روی پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.

به گزارش برنا، فیلم کوتاه «مادر» به کارگردانی لیلا میرهادی به مناسبت روز جهانی معلولان بر روی پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فیلم ۴۰ دقیقه‌ای «مادر» از جمله آثار امور سینمایی کانون پرورش فکری است که هنرمندانی همچون رویا نونهالی، بامداد انصاریان، علی مدرسی، رزا عرفانیان و حمید دانشفر در آن ایفای نقش کرده‌اند. ‌

این فیلم از روز ۱۳ آذر ۱۳۹۹ به مدت سه روز در پرتال اینترنتی کانون به نشانی th.kpf.ir برای علاقه‌مندان به سینما اکران می‌شود.

بر اساس این خبر، با توجه به فراگیری بیماری کرونا ویژه‌برنامه روز جهانی ‌معلولان امور سینمایی و تئاتر کانون در فضای مجازی برگزار خواهد شد و یک فیلم و دو تئاتر با محتوای‌ مرتبط با این روز در سایت کانون در ادامه‌ی طرح‌نمایش‌نما، پخش می‌شود.

فیلم «مادر» که از تولیدات امور سینمایی کانون در سال ۱۳۷۹ است، درباره حس مادری است که به واسطه آگاهی از عمق وجود انسان متبلور می‌شود. ‌ شخصیت اصلی «امیر» تلاش می‌کند تا تفاوت مادر خود را با بقیه درک ‌کند. او می‌خواهد بداند که سیمین کیست؟

یادآوری می‌شود لیلا میرهادی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینماست که از سال ۱۳۶۰ فعالیت سینمایی خود را با کانون پرورش فکری آغاز کرده است.

از دیگر آثار لیلا میرهادی به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری می‌توان به فیلم‌های «آینه‌ی خیال، بشنو از گل، درس سحر، زنگ آخر زلزله، لالایی» اشاره کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز جهانی معلولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم کوتاه مادر کانون پرورش فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه

پوستر فیلم سینمایی «همسایه شما، زهره» به کارگردانی علی درخشنده که از چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شود؛ منتشر شد. پوستر این فیلم سینمایی را مجید برزگر طراحی کرده است.

این درام روانشناختی، نخستین اثر سینمایی علی درخشنده است.

رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند در «همسایه شما، زهره» به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «شیوا گفت: همه‌اش احساس می‌کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت‌ها بهمون نگاه می‌کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره.»

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی نسبت به تهیه بلیت و تماشای این فیلم اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • «آن دو» و «آپاراتچی» صاحب پوستر شدند
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • برنامه «سخن روح افزا» برای کودکان و نوجوانان استان بوشهر اجرا شد