Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@03:01:12 GMT

وقتی زوج کاوه-قلی زاده معجزه نمی کند(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۳۰۹۹

شالروا که لیگ بلژیک با درخشش ستاره های ایرانی اش طوفانی آغاز کرده بود در هشت هفته اخیر با نتایج ضعیفی که گرفت از صدر جدول دور و دورتر شد.

به گزارش"ورزش سه" شالروا شش هفته ابتدایی را در ژوپیرلیگ با برد اما از هفته هفتم تا چهاردهم تنها یک برد به دست آورد آن هم در حالی که در 5 مسابقه شکست خورد. کاوه رضایی وعلی قلی زاده دو بازیکن ملی پوش ایرانی نیز در هفته های اخیر نتوانسته تیمشان را از بحران عدم نتیجه گیری نجات بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


آن ها شب گذشته در بازی خانگی برابر تیم  واسلند بورن که در رده شانزدهم قرار دارد شکست خوردند تا با 5 امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین در رده ششم قرار بگیرند.


کاوه رضایی مهاجم تیم ملی ایران که در 6 بازی ابتدایی 5 گل به ثمر رسانده بود در هشت بازی اخیر تنها یک گل زده است. علی قلی زاده نیز در هشت بازی گذشته 2 بار گلزنی کرده است در حالی که در شش مسابقه ابتدایی او سه پاس گل و 1 گل زده را به نام خودش ثبت کرده بود.

 

 

کاوه رضایی شارلروا علی قلی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاوه رضایی شارلروا علی قلی زاده قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سیاست تیمش استفاده از بازیکنان جوان است.

تیم فوتبال پیکان در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان هوادار است. رضا عنایتی سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هوادار با مسعود شجاعی متحول شده است. هوادار را خودم تاسیس کردم و بازی برابر این تیم یادآور خاطرات است. از وقتی به پیکان آمدم تلاش کردم ذهنیت تیم را تغییر کنم که به نباختن عادت کند که در این کار موفق بودیم. حس می‌کنم شرایط خوبی را داریم، اما بازی فردا برای ما سخت است.

وی افزود: سیاست باشگاه پیکان ساختن بازیکن است و از این رو شرایط سنی تیم ما خوب است. سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و هفته قبل دو بازیکن در رده جوانان بازی دادیم. امیدوارم بتوانیم روند کارمان را ادامه بدهیم. سعی می‌کنیم با تلاش بازیکنان هر بازی با قدرت ادامه بدهیم و در پایان فصل جایگاه خوبی را در پایان فصل داشته باشیم.

اودر ادامه گفت: همچنین درباره ما اهدافی را داریم که می‌خواهیم به آن اهداف برسیم. از وقتی که در پیکان مسئولیت قبول کردم تمرینات خوبی را طراحی کردیم و سعی کردیم با مهاجمان بیشتر کار کنیم تا در گلزنی موفق باشیم. فکر می‌کنم در کار دفاعی هم باید بیشتر کار کنیم، چون وقتی یک تیم گل می‌خورد فقط به خاطر خط دفاع آن‌ها نیست، بلکه به خاطر ساختار دفاعی است که باید ترمیم کنیم.

عنایتی همچنین گفت: بازیکنان جوان ما در کنار بازیکنان با تجربه بهتر می‌توانند کسب تجربه کنند تا با آرامش کامل به پیشرفت خود فکر کنند. همه ما در همه نیاز داشتیم موج جوانی از لیگ شروع شود و به تیم ملی برسد و پیکان در این زمینه پیش قدم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی
  • گروسی: تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های آژانس نداشته است
  • بازگشایی کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان
  • احمد نور آماده حضور در دربی سرخابی‌ها