Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-18@10:19:45 GMT

خرید بلیط هواپیما شیراز به صورت اینترنتی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۳۱۱۵

خرید بلیط هواپیما شیراز به صورت اینترنتی

  شما برای سفر به شیراز از چه وسیله نقلیه‌ای استفاده می‌کنید؟ بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به سراغ خرید بلیط هواپیما شیراز بروند تا خود را بدون معطلی با هواپیما به این شهر برسانند. شما هم مسافر شهر شیراز هستید؟ اگر شما هم قصد سفر به شهر شیراز را دارید، همراه این مطلب باشید تا درباره بلیط هواپیما شیراز بیشتر بدانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  انواع بلیط هواپیما شیراز   انواع بلیط هواپیما شیراز شامل بلیط چارتر، بلیط سیستمی و بلیط لحظه آخری می‌شود.   بلیط چارتر شیراز   بسیاری از مسافران بر این باورند که بلیط چارتر معادلی بر ارزان قیمت‌بودن است و به همین خاطر هنگام خرید بلیط هواپیما به سراغ این نوع بلیط می‌روند. به‌ویژه در مسیرهای پروازی پرطرفداری مانند شیراز، بلیط چارتر شیراز از محبوبیت زیادی در بین مسافران هوایی برخوردار است.   بلیط چارتر توسط یک چارترکننده که اقدام به اجاره تمام بلیط‌های یک هواپیما در یک مسیر مشخص می‌کند، ایجاد می‌شود. چارترکنند‌ه‌ها مجاز به قیمت‌گذاری مدنظر خود روی بلیط چارتر هستند که محدوده قیمتی آن‌ها باید متناسب با نرخ مصوب‌شده سازمان هواپیمایی کشوری باشد. این نوع بلیط دارای نوسان قیمتی زیادی است که با اوج میزان سفر مسافران، قیمت آن هم گران شده و با کاهش تعداد مسافران رو به ارزانی می‌رود.   بلیط سیستمی شیراز   مسافرانی که اهل برنامه‌ریزی بوده و وقت‌شناسی برایشان اهمیت دارد، بیشتر بلیط سیستمی شیراز را می‌پسندند. مخصوصاً مسافرانی که برای انجام کاری مهم قصد سفر به شیراز را داشته باشند بلیط سیستمی شیراز را می‌خرند.   بلیط سیستمی در نتیجه برنامه‌ریزی شرکت‌های هواپیمایی در مسیرهای مشخص پروازی خود ایجاد می‌شود؛ به همین دلیل قیمت‌گذاری روی بلیط و فروش آن برعهده خود ایرلاین‌ها است. بلیط سیستمی نوسان قیمتی کمتری دارد؛ اما هرچه به تاریخ پرواز نزدیک شود، قیمت بلیط رو به گران‌ترشدن می‌رود.   بلیط لحظه آخری شیراز   مسافران می‌توانند برای سفر به شیراز، بلیط لحظه آخری شیراز را هم خریداری کنند. بلیط‌ لحظه آخری درواقع همان بلیط‌های سیستمی و چارتر به فروش نرفته ایرلاین‌ها و چارترکنندگان است که در لحظات نزدیک به پرواز فروخته می‌شود.   قیمت بلیط لحظه آخری تابع زمان و حجم مسافران است. اگر تعداد مسافران کم باشد و تمامی بلیط‌های هواپیما به فروش نرسد، بلیط لحظه آخری با قیمت ارزانی فروخته می‌شود؛ اما اگر حجم متقاضیان بلیط یک مسیر پروازی زیاد باشد، این بلیط را با قیمت گران‌تری می‌فروشند.   شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت انواع بلیط هواپیما شیراز و اطلاعات پروازی این مسیر به سایت ره بال آسمان مراجعه کرده و کسب اطلاعات کنید.   بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما شیراز  
شیراز را باید یک شهر زیبای بهاری دانست که در این فصل شکوفه گل‌های بهاری، شهر را چشم‌نواز کرده و عطر خوش بهارنارنج، روح هر رهگذری را تازه می‌کند. همه مسافران از دل‌انگیزبودن شیراز در این زمان خبر دارند؛ به همین خاطر میزان تقاضای بلیط هواپیما شیراز در فصل بهار افزایش می‌یابد که باعث گران‌ترشدن بلیط هواپیما این مسیر پروازی می‌شود.   در مقابل فصل تابستان، به علت گرمای شیراز بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما شیراز است. مسافرانی که به دنبال سفری مقرون‌به‌صرفه هستند می‌توانند در این فصل به سفر بروند.   قیمت بلیط هواپیما شیراز   مسافران زیادی قبل از سفر این سؤال را می‌پرسند که قیمت بلیط هواپیما شیراز چگونه محاسبه می‌شود. محدوده قیمت بلیط هواپیما معمولاً تحت تأثیر عوامل گوناگونی تعیین می‌شود. معمولاً عوامل زیر در قیمت بلیط هواپیما شیراز دخیل است:   1.      نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)؛
2.      کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)؛
3.      فصل سفر (زمان اوج سفر یا زمان کاهش مسافران به شیراز)؛
4.      شرکت هواپیمایی؛
5.      فاصله مبدأ تا مقصد.   معرفی فرودگاه شهید دستغیب شیراز   فرودگاه شهید دستغیب شیراز پذیرای حجم زیادی از مسافران داخلی و خارجی است که همین عامل باعث شده است این فرودگاه ازجمله فرودگاه‌های بسیار مجهز و مناسب کشور باشد. از این فرودگاه  120 پرواز داخلی و 10 پرواز خارجی روزانه به بیش از 35 مقصد انجام می‌شود و چهارمین فرودگاه پرتردد کشور است.
فرودگاه شهید دستغیب دارای امکاناتی همچون سالن CIP و VIP ، پارکینگ، رزرواسیون هتل، باجه ارزی، غرفه‌های خوراکی و سوغاتی و غیره است.   ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند   شهر شیراز پذیرای مسافران زیادی است و به همین دلیل ایرلاین‌های بزرگ ایرانی و خارجی در این مسیر پروازی فعالیت داشته و مسافر جابه‌جا می‌کنند. ایرلاین‌های ایرانی شامل آتا، اترک، کاسپین، ایران ایر، ایران ایرتور، هواپیمایی نفت ایران، آسمان، کیش ایر، ماهان، معراج، قشم، ساها، سپهران، تابان و زاگرس می‌شود.
ایرلاین‌های خارجی نیز شامل ایرعربیا، سلام ایر، ترکیش، فلای دبی، قطری و کرندون ایرلاینز می‌شود.   مسیرهای پرتردد پرواز شیراز   روزانه پروازهای متعددی در آسمان شیراز انجام می‌شود که در ادامه به معرفی پرترددترین مسیرهای پروازی شیراز می‌پردازیم.     بلیط هواپیما تهران شیراز   مسافران تهرانی رکورددار مسافرت به شهرهای گوناگون ایران هستند و یکی از مکان‌های محبوب برای شهروندان تهرانی، شهر شیراز است.   مسافران تهرانی برای آنکه بلیط هواپیما شیراز را ارزان‌تر بخرند، لازم است به چند نکته توجه کنند. ساعت پروازی یکی از بخش‌هایی است که مسافران بدان توجهی ندارند؛ اما ساعت پروازی عامل مهمی در خرید ارزان بلیط هواپیما است. معمولاً افراد کمتری تمایل به سفر در ساعات صبح خیلی زود یا نیمه‌شب را دارند؛ زیرا به عقیده آن‌ها برنامه سفرشان نامنظم می‌شود. عدم استقبال از این ساعت پروازی باعث ارزان‌ترشدن بلیط هواپیما می‌شود.   بلیط هواپیما مشهد شیراز   مسافران زیادی با هواپیما از مشهد به شیراز سفر می‌کنند و شیراز مکانی محبوب برای مشهدی‌ها است؛ به همین خاطر خرید بلیط هواپیما مشهد شیراز مشتری‌های فراوانی دارد. سؤالی که افراد زیادی می‌پرسند، آن است که در چه زمان از سال می‌توان بلیط هواپیما مشهد شیراز را ارزان خرید؟ برای پاسخ به این سؤال باید گفت شما باید خلاف جهت آب شنا کنید؛ یعنی در ایامی از سال تصمیم به سفر بگیرید که مسافران کمتری وارد شیراز می‌شوند. روزهای وسط هفته، ایام غیر تعطیل سال، قبل یا بعد از تعطیلات عید نورز و فصل تابستان که گرمای هوا، مسافران زیادی را از سفر به شیراز منصرف می‌کند.   بلیط هواپیما تبریز شیراز   خرید بلیط هواپیما تبریز شیراز برای مسافرانی که قصد سفر از مبدأ تبریز به مقصد شیراز را دارند بسیار مناسب است؛ زیرا مسافت طولانی بین این دو شهر وجود دارد و هواپیما گزینه بهتری برای پیمودن این مسیر است.   برای خرید ارزان بلیط هواپیما تبریز شیراز، بهتر است که روش خریدتان اینترنتی باشد؛ زیرا در خرید اینترنتی شما انتخاب‌های وسیعی از پروازهای گوناگون، توسط چارترکنندگان و ایرلاین‌ها دارید و می‌توانید مناسب‌ترین بلیط هواپیما را بخرید. همچنین به شما توصیه می‌کنیم برای آنکه بتوانید از بهترین قیمت‌های بلیط هواپیما تبریز شیراز اطلاع یابید، به‌صورت مرتب سایت ره بال آسمان را چک کنید. در این بازه زمانی شما به یک مقایسه قیمتی مناسب دست پیدا می‌کنید و از آفرهای ویژه نیز باخبر می‌شوید.   مسیرهای خارجی به مقصد شیراز   از مبدأ شیراز نیز چندین پرواز بین‌المللی انجام می‌شود که شامل شیراز استانبول، شیراز دوحه، شیراز مسقط، شیراز نجف، شیراز دبی و شیراز کویت می‌گردد.   بلیط هواپیما شیراز را از چه سایتی می‌توان به‌صورت آنلاین خرید؟     بعد از آشنایی با انواع بلیط هواپیما شیراز مانند بلیط سیستمی، چارتر و لحظه آخری شیراز و روش های خرید ارزان بلیط هواپیما، می‌توانید بلیط هواپیما شیراز خود را از اینجا به صورت اینترنتی خرید کنید و انتخاب های وسیعی از میان پرواز های شیراز داشته باشید. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خرید بلیط هواپیما بلیط هواپیما خرید آنلاین بلیط هواپیما ره بال آسمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر

اگر قصد سفر به این شهر دیدنی را دارید، این راهنمای جامع سفر به تورنتو را برای شما فراهم کرده‌ایم تا با تمام نکات لازم برای سفر به این شهر سرزنده آشنا شوید. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

راهنمای جامع سفر به تورنتو

زمانی که می‌خواهید به تورنتو سفر کنید، به دلیل دوری مسافت از ایران، ویژگی‌های خاص آب و هوایی، تفاوت فرهنگ و زبان و... باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. در این بخش یک راهنمای کلی برای سفر به تورنتو در اختیار شما قرار می‌دهیم.

برنامه‌ریزی سفر به تورنتو زمان سفر

بهترین زمان سفر به تورنتو به سلیقه شما بستگی دارد. اگر به دنبال آب و هوای گرم و آفتابی هستید، از اواخر بهار تا اوایل پاییز (ماه‌های می تا اکتبر) را انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید از خنکای هوا و رنگ‌های پاییزی لذت ببرید، پاییز (سپتامبر و اکتبر) زمان مناسبی است. زمستان‌های تورنتو سرد و برفی است، اما اگر به دنبال تفریحات زمستانی مانند اسکی هستید، این فصل می‌تواند جذاب باشد.

راه‌های سفر به تورنتو

پرواز: رایج‌ترین راه سفر به تورنتو، پرواز مستقیم از تهران است. ایرلاین‌های مختلفی مانند ایران ایر، ماهان ایر و قطر ایرویز پروازهای مستقیمی به تورنتو ارائه می‌کنند. پرواز تهران تورنتو حدود 12 تا 14 ساعت طول می‌کشد. برای خرید بلیط هواپیما به تورنتو، می‌توانید از وب‌سایت‌های معتبر استفاده کنید. این شرکت‌ها امکان مقایسه قیمت بلیط ایرلاین‌های مختلف و انتخاب بهترین گزینه را برای شما فراهم می‌کنند.

قطار: اگر به دنبال سفری زمینی و ماجراجویانه هستید، می‌توانید با قطار از طریق آمریکا به تورنتو سفر کنید. این سفر چند روز طول می‌کشد و از شهرهای مختلفی مانند نیویورک و شیکاگو عبور می‌کنید. البته قبل از آن باید خود را با پرواز به آمریکا برسانید!

اقامت در تورنتو

تورنتو هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی برای سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف دارد. هتل‌های لوکس، هتل‌های میان‌رده، هاستل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی از جمله گزینه‌های پیش روی شما هستند. برای رزرو هتل می‌توانید از وب‌سایت‌های مختلف استفاده کنید. یکی از بهترین راه‌های سفر به تورنتو استفاده از تور کانادا است؛ با سفر از طریق تور تورنتو دیگر دغدغه رزرو محلی برای اقامت و برنامه‌ریزی سفر را ندارید. تورها با ارائه خدماتی مانند رزرو بلیط تهران تورنتو، رزرو هتل، صدور ویزای توریستی، برنامه ریزی دقیق برای بازدید از اماکن دیدنی تورنتو و... برنامه‌ریزی سفر را برای شما تسهیل می‌کند.

اطلاعات عمومی در سفر به تورنتو

ویزا: برای سفر به کانادا، ایرانیان نیاز به دریافت ویزا دارند. می‌توانید از طریق وب‌سایت سفارت کانادا برای دریافت ویزا اقدام کنید یا از خدمات شرکت‌های فعال در این حوزه استفاده کنید.

پول رایج: پول رایج کانادا دلار کانادا (CAD) است. می‌توانید قبل از سفر در ایران دلار کانادا تهیه کنید یا در صرافی‌های تورنتو پول خود را تبدیل کنید.

زبان: زبان‌های رسمی کانادا انگلیسی و فرانسوی است. در تورنتو انگلیسی زبان غالب است، اما به دلیل تنوع فرهنگی، زبان‌های مختلفی در این شهر صحبت می‌شود.

حمل و نقل: تورنتو سیستم حمل و نقل عمومی کارآمدی دارد که شامل مترو، اتوبوس، تراموا و تاکسی می‌شود. می‌توانید با استفاده از کارت Presto کرایه حمل و نقل عمومی را پرداخت کنید.

جاذبه‌های گردشگری تورنتو

بسیاری از کسانی که تورنتو را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب می‌کنند، یکی از برنامه‌های سفر خود را بازدید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهر بزرگ قرار می‌دهند. برج CN، موزه سلطنتی انتاریو، تالار مشاهیر هاکی، خیابان یانگ، آبشار نیاگارا، جزیره تورنتو، باغ وحش تورنتو و بازار سنت لارنس از جمله جاذبه‌های گردشگری محبوب تورنتو هستند. علاوه بر این موارد تورنتو جاهای دیدنی دیگری هم دارد که می‌توانید از آن دیدن کنید. در ادامه چند مورد را معرفی می‌کنیم:

کاخ کازا لوما قصری باشکوه به سبک قرون وسطایی

گالری هنر انتاریو مجموعه‌ای از آثار هنری از هنرمندان کانادایی و بین‌المللی

موزه کفش باتا موزه‌ای با مجموعه‌ای از کفش‌ها از سراسر جهان

محله چینی‌ها محله‌ای پر جنب و جوش با رستوران‌ها و مغازه‌های چینی

منطقه دیستریلری منطقه‌ای تاریخی با رستوران‌ها، کافه‌ها و مغازه‌های جذاب

با توجه به تنوع جاذبه‌های گردشگری و طبیعی تورنتو، هرگز در این شهر خسته نخواهید شد. قبل از سفر، حتماً لیست جاذبه‌هایی که می‌خواهید از آنها دیدن کنید را تهیه کنید تا از زمان خود به بهترین نحو استفاده کنید.

نکات مهم پیش از سفر به تورنتو

نکات مهم پیش از سفر از مواردی است که به هیچ عنوان نباید آن را فراموش کنید. این نکات تاثیر مستقیمی بر کیفیت سفر شما دارد. این نکات عبارت است از:

قبل از سفر، حتماً آب و هوا را بررسی کنید و لباس مناسب بردارید.

در کانادا انعام دادن مرسوم است. می‌توانید 10 تا 15 درصد مبلغ فاکتور را به عنوان انعام به کارکنان رستوران‌ها، هتل‌ها و رانندگان تاکسی بدهید.

برای استفاده از برق در کانادا به تبدیل دو شاخه نیاز دارید.

سفر به تورنتو با خرید بلیط در فلای‌تودی

سفر به تورنتو تجربه‌ای جذاب و خاطره‌انگیز خواهد بود. با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از راهنمای جامع سفر به تورنتو، می‌توانید از این سفر به بهترین نحو لذت ببرید. یکی از مواردی که در سفر به تورنتو باید مدنظر قرار دهید، انتخاب شرکتی معتبر برای خرید بلیط هواپیما، رزرو بلیط، دریافت ویزای توریستی و حتی در صورت نیاز خرید تور است.

فلای‌تودی یکی از شرکت‌های معتبر ارائه خدمات سفر است که مجموعه‌ای از خدمات متنوع برای سفر به تورنتو را ارائه می‌دهد. مهمترین خدمات این شرکت عبارت است از:

خرید بلیط هواپیما

رزرو هتل

بیمه سفر

خدمات تور

اخذ ویزا

ترانسفر فرودگاهی

برای استفاده از خدمات می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی مراجعه کنید. این شرکت با داشتن پشتیبانی 24/7 به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمان از شبانه‌روز بتوانید با کارشناسان در تماس باشید.

با فلای‌تودی، سفر خود را به تورنتو به بهترین نحو برنامه‌ریزی کنید و از این سفر لذت ببرید.

کد خبر 845259

دیگر خبرها

  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • گندمکاران چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • همه چیز درباره استرداد و کنسلی بلیط هواپیما
  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403
  • بسته کنسلی رایگان فلای‌تودی برای بلیط‌های هواپیما