Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@05:36:50 GMT

نظر محمدرضا شجریان درباره جلال تاج‌اصفهانی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۳۱۲۵

نظر محمدرضا شجریان درباره جلال تاج‌اصفهانی

«شادروان تاج مردی سلیم‌النفس و با مناعت طبع بود. وی هرگز در طول مدت زندگی اش به خاطر مال دنیا و مسائل مادی به کسی کرنش نکرد و به این خاطر مدح کسی را نگفت و از همه تعریف و تمجید می‌کرد و همه را با نام خیر یاد می‌کرد، شاید کسی به خاطر نداشته باشد که او حتی یک بار از فردی گلایه کرده  و بد گفته باشد. او حتی اگر از کسی رنجشی می‌دید و خاطرش آزرده می‌شد، این رنج و آزردگی را با سکوتی بزرگوارانه‌ تحمل می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد تاج همیشه از استادانش با احترام فراوان یاد می‌کرد؛ با دوستانش با مهربانی و عطوفت رفتار می‌کرد و...» .این بخشی ازصحبت‌های محمدرضا شجریان در ادای احترام و ادب به استادش تاج اصفهانی است.

۳۹ سال ازمرگ جلال تاج اصفهانی اسطوره بزرگ آواز ایران می‌گذرد و همچنان عاشقان و شاگردانش در سالروز مرگش (۱۳ آذر) درتخت فولاد اصفهان ودرتکیه سیدالعراقین   دورهم جمع می‌شوند، درآنجا که روی سنگ قبر اونوشته شده «آرامگاه هزاردستان گلزار ایرانی». جلال تاج اصفهانی سال ۱۲۸۲در شهر اصفهان‏ متولد شد.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1462296

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدرضا شجریان موسیقی سنتی خواننده تاج اصفهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری

 انتشار صحنه دلخراش مرگ راکب یک موتورسیکلت در محدوده مرکزی کلانشهر اصفهان در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را در بین کاربران بدنبال داشت و چنین گمانه‌زنی شد که راننده یک دستگاه اتوبوس واحد عامل اصلی فوت این فرد  بوده است.

 مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، روز دوشنبه به نقل از سرهنگ علی اصغر زارع در تشریح دلیل وقوع این حادثه رانندگی گفت: مقارن بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده خیابان «طیب» اصفهان برخورد کرد.


او گفت: در این حادثه راکب ۵۶ ساله موتورسیکلت بر زمین افتاد و در همین حین یک دستگاه اتوبوس نیز با او برخورد کرد که بر اثر شدت صدمات وارد شده، راکب موتورسیکلت در دم جان باخت.


رییس پلیس راهور اصفهان با اشاره به حضور کارشناسان پلیس در صحنه تصادف تاکید کرد: پس از بررسی دقیق صحنه توسط کارشناسان، علت اصلی این تصادف منجر به فوت، رعایت نکردن حق تقدم توسط راننده خودروی سواری تشخیص داده شد.


سرهنگ زارع تاکید کرد: تمام رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها ملزم به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و کارشناسان پلیس راهور بدون کوچکترین اغماضی با هرگونه تخلف بویژه تخلف تاثیرگذار در وقوع تصادفات جرحی و فوتی برخورد قانونی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • طلب نجومی جلال الدین ماشاریپوف از استقلال
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی
  • حمایت بازاریان اصفهانی از پاسخ سپاه به اسرائیل
  • حمایت دانش آموزان اصفهانی از پاسخ مقتدرانه سپاه به اسرائیل