Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@16:27:41 GMT

مدل اینستاگرامی طعمه پسرجوان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۳۱۳۱

مدل اینستاگرامی طعمه پسرجوان

چندی قبل زن جوانی که از مدل‌های اینستاگرامی بود با شکایت به پلیس گفت مدتی قبل در اینستاگرام با پسر جوانی آشنا شدم و بعد از مدتی اردشیر از من درخواست ازدواج کرد. ناطقان: به نقل از روزنامه ایران، او گفت روز حادثه او برای صحبت به خانه من آمد اما با زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و طلا و جواهراتم را به سرقت برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از من فیلم سیاه تهیه کرد و بعد هم گفت اگر شکایت کنم تصاویر و فیلم‌ها را منتشر می‌کند و من تنها قربانی اش نبوده‌ام و دختران و زنان جوان زیادی قربانی او شده‌اند.




با شکایت زن جوان به‌نام فرنگیس، تحقیقات به دستور بازپرس ویژه سرقت آغاز شد. در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت مأموران موفق شدند رد اردشیر را در خانه‌ای در حال ساخت در پایتخت بزنند.

با هماهنگی‌های قضایی مأموران راهی ساختمان نیمه ساز شده و اردشیر را بازداشت کردند.

اردشیر در تحقیقات منکر آزار و اذیت شد و گفت: من به درخواست فرنگیس به خانه‌اش رفتم و هیچ آزار و اذیتی در کار نبود. اما با دیدن وسایل خانه‌اش و وضع مالی خوبی که داشت وسوسه سرقت به جانم افتاد.

او ادامه داد: با تهدید طلا و جواهراتش را سرقت کردم و به شهرستان محل زندگی‌ام رفتم. طلاها را ۱۱ میلیون تومان فروختم و بدهی هایم را پرداخت کردم. من با هیچ زن و دختر دیگری تا حالا رابطه نداشته‌ام و اصلاً فیلم و عکسی هم تهیه نکردم فقط اینها را گفتم تا او بترسد و شکایت نکند.

به‌دنبال اعتراف مرد جوان، بازپرس دادسرای ویژه سرقت دستور ادامه تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.
منبع: تابناک برچسب ها: مدل ، ناطقان ، اینستاگرام ، ازدواج

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مدل ناطقان اینستاگرام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت ۲ میلیارد ریالی وسایل منزل ماموران تجسس کلانتری ۱۴ رحمت با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی وسایل مسروقه از قبیل دوربین‌های مدار بسته و برخی وسایل سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟