Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- با حضور زینی‌وند استاندار کرمان پروژه اضطراری تامین آب شهر کهنوج با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کهنوج، پروژه اضطراری تامین آب شهر کهنوج صبح امروز با حضور زینی‌وند استاندار کرمان، شکراللهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان، امام جمعه و فرماندار کهنوج با اعتبار 250 میلیارد ریال افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه شهر کهنوج از 15 هزار اشتراک آب برخوردار است اظهار داشت: این شهر تنها شهری در استان کرمان است که در آن سیستم فاضلاب شهری کامل اجرا شده است.

وی با بیان اینکه پروژه اضطراری تامین آب شهر کهنوج با حضور اردکانیان وزیر نیرو کلنگ‌زنی شده است گفت: امروز با افتتاح این پروژه آب شیرین به مردم شهر کهنوج می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه در جنوب استان کرمان چندین پروژه تامین آب داریم افزود: در حقیقت منطقه کهنوج به کارگاه بزرگ سازندگی آبرسانی به مردم تبدیل شده است.

وی بابیان اینکه تا پایان سال و حداکثر فروردین ماه سال آینده چند پروژه آبرسانی در جنوب استان به بهره‌برداری می‌رسد عنوان کرد: بیش از 150 میلیارد تومان پروژه آب در جنوب استان به بهره‌برداری رسیده و یا در دست اقدام است که هیچ کدام پیوست قانون بودجه ندارد.

وحدت عیدی فرماندار شهرستان کهنوج در این آیین با بیان اینکه جمعیت کهنوج به شدت رو به افزایش است اظهار داشت: آب مصرفی شهرستان ظرف سه سال به 220 لیتر بر ثانیه رسیده است.

وی با بیان اینکه 100 لیتر کسری آب آشامیدنی داشتیم و امروز با بهره‌برداری از این پروژه مشکلات مردم برطرف می‌شود گفت: کیفیت آب این شهرستان نیز پایین بود که با افتتاح این پروژه کیفیت آب آشامیدنی کهنوج مطلوب شده است.

فرماندار شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه در حال حاضر آب آشامیدنی مورد نیاز شهر کهنوج تامین شده است که از همه مسئولان و عوامل تشکر می‌کنم ادامه داد: بخش خصوصی در کهنوج کارهای بزرگی را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه افزایش سطح گلخانه‌های شهرستان کهنوج از 120 هکتار به 900 هکتار گلخانه رسیده است و 11 پروژه معدنی در سطح شهرستان کهنوج فعال شده که کار بسیار بزرگی است گفت: باند دوم جاده کهنوج به بندرعباس مراحل پایانی را طی می‌کند و به‌زودی افتتاح خواهد شد.

پست مدولار برق 230.20کیلو ولت "کهنوج" به بهره‌برداری رسید + تصاویر3 حلقه چاه جدید برای تامین آب دراز مدت شهر کهنوج به شبکه اضافه می‌شودکرمان| خط انتقال 400 کیلو‌ولتی کهنوج به جیرفت تابستان امسال وارد مدار می‌شود

به گزارش تسنیم پروژه اضطراری تامین آب شهر کهنوج 25 بهمن سال 97 کلنگ‌زنی شده و از اعتبارات استانی و تنش آبی احداث شده است.

به گفته مسئولان 250 میلیارد ریال برای احداث این پروژه هزینه شده که با هزینه روز چیزی معادل 670 میلیارد ریال می‌شود.

به گزارش تسنیم پروژه اضطراری تامین آب شهر کهنوج 17 کیلومتر خط انتقال با قطر لوله 400 و 250 دارد که مخزن پروژه 5000 متر مکعبی است و برای این پروژه دو کیلومتر خط انتقال برق اجرا شده است.

لازم به ذکر است اجرای پروژه اضطراری تامین آب شهر کهنوج که سه حلقه چاه دارد دبی 100 لیتر بر ثانیه آب تامین می‌شود.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان شهرستان کهنوج میلیارد ریال بهره برداری استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

کد خبر 6087325 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار