Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علی امیری مدیرعامل نساجی در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس برای تغییر میزبانی از ورزشگاه شهید وطنی به ورزشگاه آزادی گفت: برای نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم ولی ما با درخواست تغییر محل بازی مخالفت کردیم. تیم ما از نظر فنی آماده بازی در ورزشگاه وطنی است و طبعا کادر فنی روی بازی خانگی در این مقطع از فصل برنامه‌ریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود ما هم نمی‌دانیم نیم فصل دوم چه شرایطی داریم ولی طبیعتا وقتی از یک بازی خانگی ۳ امتیاز کسب کردیم و در بازی آینده هم میزبان هستیم نمی توانیم به سادگی از حق میزبانی خود بگذریم. ما برای نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنیم ولی بعید می‌دانم در هیچ کجای دنیا باشگاه‌ها چنین کاری انجام شود و محل رفت و برگشت مسابقاتی را که سازمان لیگ برنامه آن را اعلام کرده، تغییر بدهند. همه جوره آماده میزبانی از پرسپولیس هستیم.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1082664 برچسب‌ها نساجی مازندران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نساجی مازندران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

دانلود (62.6MB)

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود