Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیم جهانبخش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۸۳۸ حلقه از این تعداد لاستیک های کشف و ضبط شده به صورت احتکار شده از یک انبار و ۴۸۱ حلقه مابقی نیز که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود در حین قاچاق از یک دستگاه کامیون به دست آمد.

وی با بیان اینکه کشف این تعداد لاستیک خودروهای سبک و سنگین در زنجان در راستای مقابله با احتکار کالاهای اساسی و ورود کالای قاچاق به کشور صورت گرفت، اظهار داشت: کارشناسان پلیس، ارزش تقریبی این تعداد لاستیک کشف و ضبط شده از ماموران پلیس اقتصادی این استان را ۲۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند

سردار جهانبخش با تاکید براینکه پلیس در امر مبارزه با احتکار و قاچاق کالا بسیار جدی است، افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان زنجان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک پیرامون احتکار و قاچاق کالا توسط افراد سودجو و فرصت طلب، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم قانونی به عمل آید.

 انهدام باند حفاری غیرمجاز در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر نیز از دستگیری سه حفار غیرمجاز خبر داد و گفت: از این متخلفین یک دستگاه لپ تاب، یک دستگاه تبلت و یک دستگاه گنج یاب با متعلقات از درون خودروی پیکان وانت که به همین منظور استفاده می شد به دست آمد.

سرهنگ محمد مهدیخانی افزود: در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت افرادی در حوزه استحفاظی این شهرستان به قصد کشف اموال تاریخی و فرهنگی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: علاوه بر کشف و ضبط این تعداد آلات و ادوات حفاری، در بازرسی بدنی یکی از متهمان دستگیر شده تعداد ۲۸ برگ چک پول ۵۰۰ هزار ریالی و ۳۹ برگ اسکناس ۱۰۰ هزار ریالی تقلبی (در مجموع مبلغ ۱۷۹ میلیون ریال) به دست پلیس افتاد.

مهدیخانی با بیان اینکه این عملیات از سوی ماموران یگان امداد شهرستان ابهر انجام شد، افزود: هر سه متهم دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده به همراه اموال مکشوفه به مرجع قضایی تحویل شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم در دستگیری به موقع اعضایی این باند از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود در رابطه با سودجویان و غارتگران بیت المال و اموال فرهنگی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمین و بزهکاران اقدام شود.

برچسب‌ها قاچاق اشیاء عتیقه کالای قاچاق انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق اشیاء عتیقه کالای قاچاق انتظامی زنجان قاچاق اشیاء عتیقه کالای قاچاق انتظامی زنجان اخبار کنکور یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد

سرهنگ حسینعلی کریمی امین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مأموران این پلیس، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هامون به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۵۰ هزار لیتر فراورده های نفتی ( نفت کوره ) قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر و توقیف ۲ دستگاه کامیون تریلی کشنده در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

لاستیک های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می‌زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق