Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- طرح شهید سلیمانی با هدف کنترل و مهار شیوع بیماری کرونا به صورت متمرکز در استان گلستان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از علی‌آبادکتول، صبح امروز با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولان طرح شهید سلیمانی به منظور کنترل بیماری کرونا و کاهش شیوع آن به صورت متمرکز در استان افتتاح و آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح شهید سلیمانی با مشارکت سپاه و بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده و رویکرد آن محله‌محوری است که در این زمینه گروه‌های مختلفی ساماندهی شده‌اند.

ابراهیم مقصودلو،  مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوای استان در مراسم افتتاح و آغاز طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا مشکلات زیادی برای بخش‌های مختلف در کشور ایجاد شد که آسیب و خسارت‌های آن حتی از جنگ تحمیلی هم گسترده است.

وی بیان داشت: ما در زمان جنگ، در برخی مناطق با دشمن می‌جنگدیم اما حالا نه فقط تمام کشور بلکه تمام دنیا گرفتار این بیماری شده‌اند و همه باید کمک کنیم تا زنجیره این بیماری قطع شود.

همکاری و مشارکت بالای مردم با عوامل اجرایی طرح شهید سلیمانی یک امر الزامی استطرح شهید سلیمانی به شکل محله محور به منظور بیماریابی در شهرهای خوزستان اجرا می‌شودطرح شهید سلیمانی با حضور حافظان سلامت در شهر پرند آغاز شد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: هدف اصلی از اجرای طرح طرح شهید سلیمانی این است که نگذاریم ویروس ما را مدیریت کند و باید کاری کنیم که اولا بتوانیم این بحران را مدیریت و برطرف کنیم و هم اینکه جلوی شیوع گسترده و بحرانی‌تر شدن اوضاع را بگیریم.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوای استان از ابتدای شیوع کرونا تا کنون توان خود را برای بهبود بیماران کرونایی به کار گرفته است، اظهار داشت: تقویت و تشدید نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های فیزیکی در قالب طرح شهید سلیمانی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار داشته باشد.

مقصودلو گفت: رویکرد این طرح محله محور است و سعی می‌کنیم با استفاده از ظرفیت مراکز بهداشت و پایگاه‌های سلامت، بیماران را زودتر شناسایی و به بهبود آنان کمک بیشتری کنیم. به همین منظور هم تاکنون یکهزار و 528 گروه در سه عرصه مراقبتی، نظارتی و حمایتی در این طرح ساماندهی شده‌اند.

وی بیان داشت: افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای، افراد مشکوک و کسانی که نتیجه تست آنان مثبت شده است تحت رصد و شناسایی تیم‌های نظارتی طرح شهید سلیمانی قرار خواهند گرفت تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

انتهای پیام/581/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سرهنگ حیدری شامگاه دیروز در برنامه گفتگوی ویژه خبر سیمای استان به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش و نیروی زمینی گفت: تعیین روز ارتش، تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای تثبیت ارتش بود.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور‌های استعمارگر و در راس آنها آمریکا، که منافعشان به خطر افتاده بود، غائله‌های مختلفی را در کشور ما به راه انداختند و در نهایت، عراق را برای حمله به ایران، تحریک، تجهیز و حمایت کردند، اما به جایی نرسیدند.

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان خاطرنشان کرد: در همه این موارد، قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیروی ایمان، تکیه بر توان داخل و پشتیبانی ملت، ایستادگی کرد.

سرهنگ حیدری افزود: در طول این سال‌ها نیز ارتش جمهوری اسلامی، دوشادوش سایر نیرو‌های مسلح، در حفظ و تقویت امنیت کشور، جانفشانی کرد.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله خودکفایی، اقتدار و قدرت نظامی است.

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان گفت: این عملیات، دنیا و حتی برخی در داخل را به این باور رساند که نمی‌توان به ایران، نگاه چپ داشت.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ما کشور صلح هستیم، اما در واقع لازم، محرک و هجومی عمل خواهیم کرد.

وی افزود: بیش از ۱۴۰۰ شهید از چهار هزار شهید گلستان، ارتشی هستند و استان ۳۴۰۰ جانباز و ۲۲۰۰ آزاده ارتشی نیز دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است