Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، آخرین آمار رسمی از وضعیت تحولات بازار مسکن شهر تهران در نیمه پاییز نشان می‌دهد: سهم آپارتمان‌های نوساز تا ۵ سال ساخت به میزان ۲ درصد نسبت به ابتدای فصل پاییز افزایش پیدا کرده و به سطح ۳۷درصد از مجموع معاملات یک ماه رسیده است.

حالا مشاوران املاک مناطق مختلف پایتخت نیز با تایید این موضوع عنوان می‌کنند بخشی از سازندگان و مالکان املاک نوساز که طی ماه‌های گذشته فایل خود را فریز و از عرضه به بازار خودداری کرده بودند، اکنون با مشاهده شرایط جدید بازارهای دارایی و همچنین بازار مسکن، تمایل به عرضه مجدد واحد مسکونی به بنگاه‌های املاک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها نشان می‌دهد عرضه این گروه سنی از واحدهای مسکونی تقریبا در بخش عمده مناطق شهر تهران قابل مشاهده است.

به گفته مشاوران املاک محدوده قیمت پیشنهادی برای این آپارتمان‌های مسکونی البته همچنان به شکل قابل‌توجه بالاتر از میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در منطقه است.

آنها عنوان می‌کنند بخشی از واحدهای مسکونی نوساز متعلق به سازندگانی است که با دریافت سیگنال اولیه برای آغاز پروژه‌های ساختمانی جدید، تمایل پیدا کرده‌اند واحدهای مسکونی تکمیل شده را فروخته و مجددا به بازار وارد شوند.

در جدول نبض بازار امروز قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های مسکونی نوساز تا ۱۰ سال ساخت ارائه شده است.

کد خبر 569863 برچسب‌ها قیمت مسکن و زمین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن و زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه افزایش یافت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران با پانصد و یک هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۴۴ میلیون و ۲۰۳ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم هم با ۱۸۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۴۰ میلیون و ۴۹ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه در بازار تهران امروز ۲۶ میلیون تومان و ربع‌سکه ۱۶ میلیون تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز ۷ میلیون و صد هزار تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز جاری در بازار طلای تهران ۳ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته ۴۷ هزار تومان افزایش را تجربه کرد.

نرخ هر انس طلا در بازار‌های جهانی نیز با کاهش ۱۳ دلاری به ۲ هزار و ۳۷۰ دلار رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • روند قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • قیمت سکه افزایش یافت
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان