Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس، احتمال تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باشگاه النصر عربستان، حریف تیم پرسپولیس در دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که بابت تاریخ نقل و انتقالات سرخ‌پوشان به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده بود، موفق نشد در ای اف سی به هدف خود برسد و در نهایت شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه CAS نیز برای رسیدگی به این شکایت در نامه‌ای به AFC اعلام کرده برای بررسی پرونده به این کنفدراسیون پیشنهاد می‌دهد تا برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق بیفتد. 

البته هنوز AFC در مورد این نامه پاسخی نداده است اما طبق برنامه فینال لیگ قهرمانان آسیا باید در تاریخ 29 آذر در کشور قطر برگزار شود.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد

به گزارش “ورزش سه”، رضا اسدی بعد از اینکه دو فصل از جدایی‌اش‌ از پرسپوليس گذشته، قصد دریافت مطالباتش را داشت که این مساله نهایی نشده است.

رضا اسدی که به عنوان یکی از ستاره‌های نقل و انتقالاتی فصل بیست و یکم به پرسپوليس دیوست، بعد از جدایی راهی تراکتور و اکنون نیز سپاهان شده است. مدعی آقای گلی دو فصل اخیر فوتبال ایران که شانس حضور در تیم ملی را نیز زیر نظر امیر قلعه‌نویی  به دست آورده، چندی پیش بابت مطالباتش از پرسپوليس شکایتی را علیه سرخپوشان ثبت کرد که با دریافت حکم نیز همراه شد.

با این حال باشگاه پرسپوليس با رد این ادعا و بردن پرونده به کمیته استیناف به دنبال دریافت فرصت در خصوص این مطالبات ۲ میلیاردی بود. با این حال رضا اسدی موفق شد حکم قطعی در این خصوص دریافت کند اما پرسپولیسی‌ها تنها به واسطه اشکال حقوقی (ضمیمه نشدن برگ قرارداد در شکایت) آن را رد کردند.

اسدی که پیش از این در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود برای دریافت آن بود، اکنون به واسطه اتفاقات رقم خورده قصد خود برای شکایت از این باشگاه به AFC  را نهایی کرده و در این زمینه با ارائه مستندات ترجمه قراردادش و همچنین احکام فدراسیون فوتبال، این موضوع را از کنفدراسیون آسیا دنبال می‌کند.

این در حالیست که باشگاه پرسپوليس برای دریافت مجوز حرفه‌ای به دنبال حل پرونده‌ها و موانع خود است و باید دید در این خصوص چه برنامه‌ای برای توافق و پایان دادن به ماجرای رضا اسدی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • سرخابی‌ها فقط ۲۴ ساعت برای تعیین مالکیت فرصت دارند
  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در کشور
  • رضا اسدی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد