Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی همتی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد معدودی خدمات از شهرداری گرفته اند اما هنوز پول آن را نداده و مبالغ  قابل توجهی بدهکارند و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، اجازه نمی دهم پول مردم در جیب عده‌ای بماند.

وی ادامه داد: کسب درآمد به ویژه درآمدهای پایدار باید دغدغه همه واحدهای شهرداری باشد اما واحد مالی در این خصوص باید نیروی محرکه ای قوی بوده و پیشاپیش سایرین حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار پردیس از رشد جهشی شهرداری پردیس در کسب درآمد مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و اظهار داشت: با پی گیری های مستمر شاهد افزایش قابل توجه رشد کسب درآمد از محل مالیات بر ارزش افزوده هستیم.

همتی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان واحد مالی شهرداری پردیس، خاطرنشان کرد: به دلیل قرار گرفتن در این دوره  حساس که اقتصاد شهری مانند سایر حوزه‌های اقتصادی باهمه گیری ویروس کرونا، اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه، کاهش درآمدها و دیگر مسائل دست و پنجه نرم می کند، این بخش مهم به عنوان قلب تپنده مجموعه نیازمند شتاب، تحرک و دغدغه مندی بسیار بیشتری دارد.

وی افزود: مجموعه خانواده بزرگ شهرداری پردیس در مقابل تمام مصادیق  فساد می‌ایستد و یکی از وظایف محوله به واحد مالی حساسیت، شناسایی و پیشگیری از فساد مالی است با توجه به اینکه امروز شهرداری پردیس از سوی نهادهای نظارتی  رصد می‌شود.

شهردار پردیس با اشاره به اهمیت تشکیل کارگروه تخصصی برای تبیین اهداف پیش رو، اظهار داشت: در راستای تحقق درآمدهای پیش بینی شده و با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، انتظار می رود بخش مالی شهرداری با انسجام و تحرک بیشتری فعالیت داشته باشد تا در سایه افزایش درآمد رفاه بیشتری را برای شهروندان پردیسی تامین کنیم.

این مسئول با اشاره به برنامه ریزی انجام شده، یادآور شد: افزایش نیروی انسانی و تخصیص تجهیزات به واحد شهرسازی، ایجاد و تقویت همکاری بین واحدهای مختلف شهرداری، تسریع در روند پرونده های شهرسازی، اعمال طرح های تشویقی برای شهروندان در دست اقدام و اجرا است.

ساماندهی اتوبارها درفاز ۳ پردیس

شهردار پردیس گفت:  ابتدای محله پردیسان فاز ٣ شهر پردیس توسط خدمات شهری شهرداری برای پارک انواع مختلف خودروهای باربری آماده سازی شده و با نصب تخته بنردر خیابان‌ های اصلی شهر پردیس اطلاع رسانی شده است.

همتی افزود: پیش از این اتوبارهای شهر پردیس شامل خودروهای سنگین کامیون و همچنین وانت بارها در نقاط مختلف شهر پراکنده بودند که علاوه برایجاد ترافیک موجبات نارضایتی شهروندان را نیز فراهم کرده بود.

وی ادامه داد: مدیریت شهری پردیس در راستای رفع معضلات بصری و حفظ کرامت رانندگان به عنوان یکی از اقشار زحمتکشو با هدف دسترسی آسان تر شهروندان به خدمات باربری نسبت به ایجاد محلی برای استقراراین خودروها اقدام کرده است.

شهردار پردیس با بیان اینکه پارک خودروهای یاد شده در سطح شهر از این پس تخلف محسوب می‌شود، اظهار داشت: براساس تفاهم با شرکت های باربری فعال در منطقه، مقرر شد تا تمامی اتوبارها درمحل یاد شده مستقرشوند و با رانندگان متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس ویروس کرونا سامانه مالیات بر ارزش افزوده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس ویروس کرونا سامانه مالیات بر ارزش افزوده شهرستان پردیس ویروس کرونا سامانه مالیات بر ارزش افزوده اخبار کنکور شهرداری پردیس شهردار پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری تهران هستیم

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آنها هستیم، گفت: امسال شاهد اتفاقات خوبی در خصوص بهره‌مندی بیش از پیش از ظرفیت‌های بورس خواهیم بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ لطف‌اله فروزنده؛ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران اظهار کرد: در مدیریت قبلی مجموعه شهرآفتاب به طور کامل تعطیل بود اما با توافقی که با وزارت صنایع انجام  شد، مقرر شد که نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی در مجموعه شهرآفتاب برگزار شوند.

 وی با اشاره به اینکه سال گذشته 40 نمایشگاه در شهرآفتاب برگزار شد، تصریح کرد: علاوه بر این، روند تاسیس مرکز تجارت جهانی در  نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب فراهم شده است. همچنین در گام بعدی 600 هزار هکتار به مساحت این مجموعه اضافه شد. افق ما در زمینه بسیار روشن است و گام به گام حرکت رو به جلو خواهیم داشت.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران  با بیان اینکه در رابطه با بورسی کردن  فروشگاه‌های شهروند گام‌هایی برداشته شده است، افزود: البته بورسی کردن  شرایط و الزاماتی دارد که در مسیر ایجاد زمینه برای این موضوع  هستیم.

فروزنده با تاکید بر اینکه نه‌تنها در موضوع شهروند، بلکه به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آنها هستیم، گفت: در حال حاضر حدود 3500 میلیارد خریدهای ما  از طریق بورس کالا انجام  می‌شود.

وی در ادامه  با اشاره به  ثبت نظر یک میلیون و 300  نفر از شهروندان در طرح بزرگ "من شهردارم"  با هدف مشارکت مردم در مدیریت شهری، خاطر نشان کرد: این میزان از مشارکت مردم در این طرح نشان از اعتماد مردم به مدیریت شهری است و هم اکنون 85 درصد از پروژه‌های مربوط به سال گذشته این طرح، عملیاتی شده و 15 درصد نیز در دست اقدام است.

اختصاص بیش از 7 هزار میلیارد تومانی در طرح "من شهردارم 2"

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بیان کرد: مردم باید نظر بدهند و پروژه‌های اولولیت‌دار را مشخص کنند. ضمن اینکه با استفاده از ابزارهای جدید مالی به دنبال مشارکت مردم  نیز هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • بورسی شدن دارایی های مختلف شهرداری
  • به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری تهران هستیم
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • عزم جدی شهرداری شیراز در تحقق بودجه سال ۱۴۰۳