Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج‌شنبه ۱۳ آذرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف احتکار ۲۵ میلیاردی در لارستان

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف احتکار انواع لوازم خانگی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان لارستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یوسف ملک زاده اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان از خبری مبنی بر احتکار کالا‌های اساسی مردم در یک انبار مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه مأموران انتظامی با همکاری عوامل بسیج و دستگاه‌های مربوطه از جمله کارشناسان اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبار، انواع لوازم خانگی احتکار شده شامل ۱۹۵ دستگاه کولر آبی، ۶ دستگاه اجاق گاز، ۱۳ دستگاه توستر برقی، ۶۲ دستگاه یخچال، ۸۲ دستگاه ماشین لباسشویی، ۵۷ دستگاه فریزر صندوقی، ۲۱۵ دستگاه همزن، ۱۳ دستگاه جارو برقی، ۴۹ دستگاه پلوپز، ۱۰ دستگاه سبزی خردکن، ۸۸ دستگاه بخاری برقی و ۲۰ دستگاه هود کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، تصریح کرد: بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ارزش کالا‌های احتکار شده، ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار ملک زاده در پایان بر عزم جدی پلیس در برخورد با محتکران کالا‌های اساسی مردم تأکید کرد و افزود: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص احتکار را از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

جمع آوری ۶۰ معتاد متجاهر در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۲۴ ساعت گذشته توسط مأموران انتظامی اجرا و در این خصوص ۶۰ معتاد متجاهر جمع آوری شد.

سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: مأموران انتظامی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح کلانشهر شیراز اجرا کردند.

او ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح، ۶۰ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه اجرای این طرح مورد رضایت اهالی محل قرار گرفته و مراتب تقدیر آنان از پلیس را به همراه داشته است، افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر و با جدیت ادامه خواهد داشت.

ترخیص ۴۵ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در آباده

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آباده از ترخیص ۴۵ دستگاه موتورسیکلت رسوبی خبر داد.

سرهنگ حسین محمدی اظهار داشت: از ابتدای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا کنون، ۴۵ دستگاه موتورسیکلت از پارکینگ‌های این شهرستان رفع توقیف و ترخیص شده است.

او ادامه داد: طرح تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در راستای جلب رضایت عمومی و برگشت اموال مردم به آن‌ها توسط پلیس راهور در سطح شهرستان و همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

سرهنگ محمدی با اشاره به وجود تعداد ۱۹۱ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های این شهرستان، تصریح کرد: مهلت ۲ ماهه اجرای طرح تسهیل، فرصت بسیار مناسبی برای ترخیص موتورسیکلت‌ها است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آباده گفت: مالکان و متصرفان قانونی موتورسیکلت‌های رسوبی می‌توانند برای ترخیص موتورسیکلت خود و استفاده از مزایای این طرح به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

کشف احشام قاچاق ۳ میلیاردی در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: ۹۴ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ محمدهاشم قسام اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق احشام توسط افرادی سودجو به مقصد استان‌های مرزی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: مأموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و همچنین کنترل محور‌های مواصلاتی، ۴ دستگاه خودرو وانت نیسان حامل ۹۴ رأس گوسفند قاچاق را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه ۴ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

انهدام باند سارقان کابل و تجهیزات مخابراتی در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری اعضای باند سارقان کابل و تجهیزات مخابراتی و اعتراف آن‌ها به ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار‌های اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه اعضای باند ۳ نفره سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه همگی آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان تصریح کرد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۵ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون خاطر نشان کرد: طرح‌های مقابله با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی به صورت مستمر و با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف ۵۷ کیلو تریاک در نی ریز

همکاری مأموران انتظامی شهرستان نی ریز و یگان تکاوری، ۵۷ کیلو تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از محور‌های مواصلاتی شهرستان انتقال دهند، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ سید محمد یوسفی ادامه داد: مأموران انتظامی با همکاری مأموران یگان تکاوری با ایجاد ایست و بازرسی محسوس و نامحسوس در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۵۷ کیلو تریاک کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی جانشین فرماندهی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان کابل و تجهیزات مخابراتی دستگاه موتورسیکلت ترخیص موتورسیکلت مأموران انتظامی ۶۰ معتاد متجاهر موتورسیکلت ها میلیارد ریال دستور کار ۳ میلیارد جمع آوری کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ارسلان خادمیان، از کشف ۱۰ تن و نیم چوب قاچاق در گچساران خبر داد و اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر (ع) شهرستان گچساران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی این شهرستان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی کامیون بنز مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه، در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این منابع توسط سودجویان، مبارزه و برخورد قانونی و جدی با این اخلالگران در دستور کار است و شهروندان می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747468

دیگر خبرها

  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود