Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امیر دریاداردوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در خصوص حقوق سربازان اظهارداشت: برابر هماهنگی‌های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه دولت، حقوق سربازان وظیفه از ابتدای سال ۱۴۰۰ میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

امیردریادار دوم رحیم پور تصریح کرد: در حال حاضر میانگین حقوق سربازان وظیفه نیروهای مسلح ۴۸۰ هزار تومان است که از ابتدای سال ۱۴۰۰ این مبلغ به یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خواهد رسید که با این افزایش سه برابری حدود ۶۰ درصد قانون در خصوص حقوق سربازان محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار امیدواری کرد ؛در گام بعدی هدف‌گذاری ستاد کل نیروهای مسلح تحقق صددرصدی قانون در موضوع حقوق سربازان باشد که امیدواریم با کمک سازمان برنامه و بودجه دولت محقق شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082669 برچسب‌ها افزایش حقوق غلامرضا رحیمی پور سرباز وظیفه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: افزایش حقوق غلامرضا رحیمی پور سرباز وظیفه حقوق سربازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد

اکبر ایازی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: بودجه فرهنگی شهرداری در پارسال، ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این بودجه در امسال ۲۶ میلیارد تومان و در ۱۲ سرفصل خواهد بود، که این رقم نسبت به پارسال دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید

اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرکرد محله‌محور می‌شود

وی افزود: یک بودجه پنج میلیاردی جداگانه هم برای ساخت فرهنگ سرا با اولویت ساخت در منظریه، ناحیه غرب و خیابان ملت اختصاص داده شد که در مجموع ۳۱ میلیارد بودجه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

ایازی ادامه داد: اتفاقات خوبی برای در حوزه فرهنگی با وجود شهردار جدید افتاد که دلیل آن نگاه خوب به مباحث فرهنگی شهر بود.
منبع: ایمنا

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آموزش‌ مهارتی به بیش از ۱۳ هزار سرباز نیرو‌های مسلح خوزستان
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم