Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@02:24:31 GMT

جزئیات حادثه آتش سوزی مسکن مهر رشت

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۳۷۱۴

جزئیات حادثه آتش سوزی مسکن مهر رشت

در آتش سوزی مسکن مهر رشت، ۳ شهروند و یک آتش نشان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: یک خودروی پژو ۲۰۶ در پارکینگ یک آپارتمان ۲۰ واحدی در کوچه ۶۶ مسکن مهر رشت آتش گرفت که ۴۸ آتش نشان با ۱۴ خودروی اطفای حریق، آتش را مهار و از سرایت آن به ساختمان جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام مومنی افزود: ۲۵ نفر از ساکنان این آپارتمان از ساختمان خارج شدند، اما ۳ شهروند و یک آتش نشان در این عملیات مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حادثه آتش سوزی مسکن مهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام هفت عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز

امیر سرتیپ دوم خلبان رحیم عینی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت : خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام هفت سورتی پرواز اورژانس هوایی توانستند مصدومان را به بیمارستان منتقل کنند.

وی افزود: طی هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی استان‌های کرمانشاه و همدان، بیمارانی از شهرستان‌های مختلف شامل اسلام آبادغرب، اسدآباد، فامنین، نهاوند و رزن به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: خلبانان این پایگاه توانستند هفت نفر از هموطنان‌مان را که به علت سوختگی، تصادف شدید و قطع عضو چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شدید شده و نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل کنند.

عینی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگرد‌های اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

عینی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بمباران عامدانه غزه هنگام سحر و افطار
  • ماجرای تیراندازی در مراسم عروسی ایذه / ۱۳ نفر به بیمارستان منتقل شدند
  • ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • انجام هفت عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • جان باختن دومین مجروح حادثه انفجار پالایشگاه نفت آفتاب
  • بیماران مزمن بیمارستان سلامت اهواز به مراکز بهزیستی منتقل می‌شوند
  • واژگونی خودروی سواری با یک کشته و سه مجروح در اهر
  • واژگونی پژو با یک کشته و سه مجروح در اهر
  • سازمان ملل هدف قرار دادن فلسطینیان در صف دریافت کمک را محکوم کرد
  • آتش‌سوزی در هتل هما و درگیری مدیران هتل با آتش‌نشانان