Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:06:11 GMT

آرزوی نیمار برای همبازی شدن دوباره با مسی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۴۰۱۰

آرزوی نیمار برای همبازی شدن دوباره با مسی

به گزارش ایرنا، دیشب تیم پاریسن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر یک پیروز شد. نیمار در این بازی عملکرد درخشانی داشت و نقش مهمی در پیروزی این تیم ایفا کرد.

این بازیکن برزیلی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: چیزی که الان بیشتر از هر چیزی می‌خواهم این است که کنار مسی بازی کنم. امیدوارم سال آینده همبازی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار چند سال قبل در انتقالی جنجالی از بارسلونا راهی پاریسن ژرمن شد اما در این مدت بارها ابراز علاقه کرده که به تیم سابقش بازگردد. تلاش‌های بارسلونا برای خرید نیمار در این مدت بی‌نتیجه بوده و با توجه به شرایط مالی کنونی این تیم، بعید است در فصل آینده هم امیدی به خرید ستاره گرانی مانند نیمار وجود داشته باشد.

در این شرایط، به نظر می‌رسد تنها راه هم‌تیمی شدن نیمار و مسی، کوچ ستاره آرژانتینی بارسلونا به فرانسه باشد. مسی در تابستان گذشته از باشگاه خواسته بود با جدایی‌اش موافقت کند اما در نهایت او یک سال دیگر هم در جمع آبی‌اناری‌ها ماندگار شد.

برنده ۶ توپ طلای فوتبال جهان تا پایان این فصل با بارسلونا قرارداد دارد و هنوز مشخص نیست که همچنان می‌خواهد از این تیم جدا شود یا نه. از منچسترسیتی به عنوان جدی‌ترین مشتری و مقصد احتمالی آینده مسی نام برده می‌شود ولی بعید نیست باشگاه ثروتمند پاریسن ژرمن همه را متعجب کند.

در روزهای گذشته خبرهایی درباره مذاکرات این باشگاه با کریستیانو رونالدو هم منتشر شده است. بعید نیست تابستان آینده اتفاق بزرگی رخ دهد و مسی و رونالدو پس از سال‌ها رقابت جدی و سخت، با هم به پاریسن ژرمن بروند.

برچسب‌ها نیمار کریستیانو رونالدو لیونل مسی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیمار کریستیانو رونالدو لیونل مسی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن نیمار کریستیانو رونالدو لیونل مسی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن اخبار کنکور پاریسن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه مهاجم پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه در مورد هزینه‌های پرداختی به فوتبالیست‌ها برای حضور در بازی‌های تیم‌های ملی کشورشان صحبت کرد.

اسپورکس به نقل از امباپه در صفحه خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) نوشت: برای من خنده‌دار است که بازیکنان فوتبال از تیم‌های ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند. شما نباید برای نمایندگی کشورتان پولی دریافت کنید.

دشان: آماده مصاف با آلمان نبودیم/ نگران آینده تیمم نیستم

گفتنی است، پیش از این در رسانه‌ها خبری مبنی بر امضای قرارداد کیلیان امباپه با رئال مادرید منتشر شد. به گزارش RMC Sport، این مهاجم شماره 9 کهکشانی‌ها را بر تن خواهد کرد.

رئال مادرید به‌طور رسمی این انتقال را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود قبل از شروع یورو 2024 انجام شود.

کیلیان امباپه در این فصل در 37 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته است که در آنها 38 گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل داده است. امباپه با تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی 2018 در روسیه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جز آرزوی مرگ یکدیگر را در سر نمی‌پروریم
  • ملاقات سرخیو بوستکس و نیمار در جریان برگزاری دیدار بسکتبال در میامی / فیلم
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد