Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قاسمی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این بازرسی‌ها به چهار هزار و ۴۷۰ واحد صنفی تذکر و ۶۹۰ واحد صنفی که دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکردند نیز پلمب شدند. 

وی افزود: درصد تحقق طرح محدودیت‌های هوشمند در حوزه اصناف سیستان‌وبلوچستان ۸۹ درصد بوده است.

 معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: براساس دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا، گشت‌های نظارت به صورت روزانه و در شیفت‌های صبح و عصر در سراسر استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در هنگام خرید مورد تاکید بوده و مردم برای رسیدگی به تخلفات صنفی و اقتصادی با تلفن‌های ۱۲۴ تماس گیرند.

قاسمی تصریح کرد: واحدهای صنفی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سلامت جامعه سهیم باشند. 

به گزارش ایرنا براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا مشاغل به چهار گروه تقسیم شده‌اند و براساس وضعیت شهرها به فعالیتشان ادامه می‌دهند، این مصوبه در قالب طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند کرونا در شهرهای کشور از روز شنبه (اول آذر) آغاز شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف محدودیت های کرونا سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود