Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماس توخل معتقد است که پاری سن ژرمن هنوز صعودش به مرحله یک هشتم نهایی مسجل نشده است و باید با تمام قوا به مصاف باشاک شهیر برود.

پاری سن ژرمن در یک دیدار سرنوشت ساز موفق شد با نتیجه 3-1 از سد منچستریونایتد در اولدترافورد عبور کند، تا در صورت کسب یک مساوی نیز راهی دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش طرفداری، توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن در مصاحبه با RMC معتقد است که هنوز کار صعود تیمش به دور بعد قطعی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با انتقاد از افرادی که می گویند پاری سن ژرمن تقریباً صعودش به دور بعدی رقابت ها قطعی شده می گوید:

تیم در آستانه صعود، هنوز صعود نکرده است. در آستانه بارداری، هنوز باردار نشده است. چنین چیزی وجود ندارد. من اجازه نمی دهم حتی یک نفر به این موضوع فکر کند که کارمان برای صعود تمام شده است. ما یک قدم بزرگ رو به جلو برداشتیم، اما اجازه نمی دهم حتی یک نفر از قبل فکر کند که صعود کرده ایم. ما باید از آخرین مرحله نیز عبور کنیم و برای این مسئله، باید با همان ذهنیت و همان روحیه به میدان برویم.

بیشتر بخوانید:

منچستریونایتد 1-3 پاری سن ژرمن؛ در گروه مرگ خبری از صعود قاطعانه نیست

آندر هررا: پاری سن ژرمن صدرنشینی در گروه را می خواهد؛ باید به باشاک شهیر احترام بگذاریم

منچستریونایتد و پاری سن ژرمن تحت چه شرایطی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهند کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام احتیاطی ژاوی: آرائوخو و کریستنسن برابر لاس پالماس بازی نمی‌کنند

ژاوی می‌خواهد ستارگان خط دفاعی خود را در آماده‌ترین حالت ممکن برای جدال با پی اس جی در اختیار داشته باشد

طرفداری | در دیداری از هفته سی‌ام رقابت‌های لالیگا فصل 2023/24، دو تیم بارسلونا و لاس پالماس از ساعت 23:30 فرداشب (شنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش موندودپورتیوو، ژاوی می‌خواهد به دو مدافع اصلی خود یعنی رونالد آرائوخو و همچنین آندریاس کریتنسن برای این بازی استراحت بدهد، چرا که می‌خواهد آن‌ها را در آماده‌ترین حالت ممکن برای جدال حساس با پاری سن ژرمن در اختیار داشته‌باشد. کریستنسن به دلیل آسیب دیدگی در تمرینات دیروز بارسلونا حضور نداشت و احتمالا در لیست این تیم برای تقابل با لاس پالماس هم قرار نخواهد گرفت، آرائوخو نیز از مصدومیتی جزئی رنج می‌برد.

دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن روز چهارشنبه 22 فروردین 1403 در دیداری از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • اقدام احتیاطی ژاوی: آرائوخو و کریستنسن برابر لاس پالماس بازی نمی‌کنند
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • آیا مصرف استامینوفن در دوران بارداری برای نوزادان خطرناک است؟
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی