Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ برتر جدول آقای گل دارد و اخیرا صاحب جدول سلطان پاس گل هم شده و حالا نوبتی هم باشد نوبت راه اندازی جدول سلاطین کلین شیت است... رقابت های لیگ بیستم آغاز شده و طبق قرار، در طرفداری با بررسی عملکرد دروازه بان های لیگ ایران آن ها را در قالب یک جدول رتبه بندی می کنیم و رقابتی به نام لیگ دروازه بان ها را ادامه می دهیم

هفته چهارم به پایان رسید و پرسپولیس با حامد لک هنوز گلی را دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش طرفداری، با شروع لیگ بیستم و داغ شدن تنور مسابقات باشگاهی در فوتبال ایران، توجه به اعداد و ارقام می تواند قضیه جذابی برای هر هوادار فوتبال به حساب بیاید. جدول آقای گل یا جدول برترین پاس گل دهندگان اصطلاحا خیلی توی چشم هستند و توجه زیادی به آن ها می شود. دروازه بان ها در این قضیه هم مثل خیلی چیز های دیگر در فوتبال، مظلوم واقع شده اند.

سعی داریم هر هفته عملکرد دروازه بان های لیگ برتر را در قالب یک جدول طراحی کنیم و به آن ها رتبه بدهیم و لیگی به نام لیگ دروازه بان ها را طراحی کنیم. قوانین این لیگ به شرح زیر است:

روند امتیاز دهی به این گونه است که هر دروازه بان به ازای هر کلین شیت، 1 امتیاز دریافت می کند. در صورت برابری امتیازات دو دروازه بان، دروازه بانی که موفق به مهار پنالتی شده باشد، بالاتر قرار می گیرد. معیارهای بعدی برای رتبه بندی به ترتیب؛ تعداد سیو به ازای هر گل خورده (درصد مهارتوپ)، تعداد گل های خورده کمتر و دقایق بازی کمتر (درصد کلین شیت) است اگر تمام این معیارها هم برابر بود که البته به ندرت چنین اتفاقی رخ می دهد، دروازه بانی که از روی نقطه پنالتی گل خورده باشد، رتبه بالاتری خواهد داشت.

با نتایجی که در هفته چهارم رقم خورد، همچنان حامد لک صدرنشین جدول کلین شیت طرفداری است.

* تعداد پنالتی های زده شده به سمت دروازه

میلاد فراهانی یک پنالتی مهار کرده است و بقیه دروازه بان ها از روی نقطه پنالتی گل خورده و یا پنالتی به تیرک خورد است و یا به اوت زده شده است.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان ها کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دوران بحرانی مس رفسنجان با حضور محرم نویدکیا و تغییر کادر فنی او به پایان رسیده و نارنجی پوشان توانستند امروز دهمین بازی متوالی را بدون باخت پشت سر بگذارند که روحیه بالای بازیکنان با تجربه این تیم ازجمله حامد لک درون دروازه توانسته کمک زیادی به رقم خوردن این اتفاق داشته باشد.

نویدکیا با آوردن دستیارانی ازجمله رحمان احمدی به‌عنوان مربی گلر کاری کرده تا حامد لک هم با آرامش بیشتری کارش را دنبال کند و در کنار شرایط ذهنی مناسبی که دارد، عملکرد فنی درخشانی هم بر جای بگذارد که امروز هم دروازه خود را مقابل فولاد خوزستان بسته نگه داشت.

حامد لک که در گذشته و زمان حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران همراه با رحمان احمدی جزو گلرهای ملی بودند، حالا زیر نظر او مشغول به تمرین در مس رفسنجان است که ارتباط خوب و نزدیکی هم بین آنها وجود دارد و این رفاقت موجب شده تا لک هم در بازی‌ها با آرامش در زمین حاضر شود و بدرخشد.

دروازه‌بان بلند قامت مس رفسنجان امروز هم در تمام خروج‌های خود مقابل فولاد خوزستان موفق بود و دو سیو نجات‌بخش هم داشت که یکی از آنها را با شیرجه مقابل ابراهیم حصار مهار کرد و همچنین در آخرین دقیقه بازی هم با تجربه بالای خود یک خطا گرفت تا ثانیه‌های پایانی سپری شده و سه امتیاز مس رفسنجان حفظ شود.

دیگر خبرها

  • ژست شادی حامد لک با شماره هفت (عکس)
  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • مانوئل نویر جاودانه شد
  • ستاره دربی از دل تیم شکست خورده!
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید