Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی سلیلی بعدازظهر امروز در اجتماع مردم قائم‌شهر در پی محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده اظهار کرد: شخصیت شهید فخری‌زاده شخصیت علمی ممتاز و رده بالایی بود که خداوند متعال وی را بعد از ۴۰ سال مجاهدت در ردیف  اولیای الهی قرار داد.

وی با اشاره به  فرموده امام راحل که شهادت مرتبه نازله، ولی‌اللهی است، افزود:  این شهید به حق خود رسید، اما نکته کلیدی و حساس که نباید  خطوط اصلی نظام و انقلاب فراموش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با تصریح بر اینکه  بعد از شهادت شهید فخری‌زاده خطوط انحرافی ایجاد شد، ادامه داد: دشمن، دشمنی بی‌پایان خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد، مادامی که مکتب انقلاب اسلامی در کشور ما وجود دارد، دشمنی دشمنان هم وجود دارد و ما باید آماده باشیم و غفلت نکنیم.

سلیلی با اشاره به اینکه استکبار به واسطه سیلی‌های پیاپی انقلاب اسلامی  عصبانی است، خاطرنشان کرد: نظام سلطه بر سر اصول خود ایستاده است، اما متاسفانه برخی جریانات سیاسی خطوط اصلی انقلاب را فراموش می‌کنند و عده‌ای به دنبال مصادره شهید فخری‌زاده هستند، اما بدانید جمله معروف این شهید این بود که "اصولاً آمریکا قابل مذاکره و گفت‌وگو نیست".

وی در ادامه سخنان خود به نفوذ هم اشاره کرد و یادآور شد: جریان نفوذ از جایی ورود پیدا می‌کند که من و شما ما متوجه نمی‌شویم و کلید واژه بصیرت اینجا به داد ما می‌رسد و اول کسانی که باید این بصیرت را داشته باشند مسؤولان و سران نظام هستند.

 این استاد دانشگاه، گریزی به تاریخ صدر اسلام و جنگ صفین زد و اضافه کرد: ما فراموش نمی‌کنیم که در جنگ صفین فریاد زدند «لا قتال لا قتال البقیه البقیه» اما چه اتفاقی برای اسلام افتاد؟ گفتند جنگ و نزاع دیگر بس است و بیایید مذاکره کنیم. مالک، فخری‌زاده و سلیمانی‌ها ده ضربه شمشیر تا خیمه معاویه فاصله داشتند، اما پرچم مذاکره بالا رفت و امیرالمومنین به مالک فرمان داد، مالک برگرد که دشمن در جبهه خودی است.

سلیلی در ادامه ضمن اشاره به اینکه ایران اسلامی خود قربانی جنایت ترور است افزود: سند این جنایت، ترور بیش از ۱۷ هزار شهید در کشور است، ما در طول تاریخ هرگز در ابتدا دست به اسلحه نبرده‌ایم، ولی اگر چنانچه کسی تعدی کرد دهانش را خرد خواهیم کرد.

وی با  اشاره به اینکه  زمانی ایران پادوی آمریکا در منطقه بود، تصریح کرد:  امام راحل و شهدای عزیز، ما را از اسیری به امیری رساندند و امروز به مدد الهی روی قله‌های رفیع موفقیت ایستاده‌ایم لذا در دهه ۶۰ مسؤول ترور می‌شد، اما امروز دانشمندان ما ترور می‌شوند و آن هم، به خاطر این است که در آن دوره دشمن از مواضع انقلابی مسؤولان ما می‌ترسید، اما امروز از دستاورد و جایگاه نخبه انقلابی در دانشگاه و موسسات پژوهشی می‌ترسد چرا که آنها به ما می‌آموزند چطور با پیشرفت علمی در برابر امپریالیسم مقابله کنیم و تحریم‌ها را دور بزنیم.

 این کارشناس مسائل سیاسی در پایان سخنان خود تاکید کرد: به فضل الهی این جنایت دشمن هم بی‌پاسخ نخواهد بود و این ادعای ما رجزخوانی نیست بلکه در تاریخ هم نشان دادیم، که هر چه گفتیم به آن عمل کردیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کارشناس مسائل سیاسی فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نقاشی چهره شهید محمد منتظر قائم در برنامه زنگ استکبارستیزی از سوی دانش آموز طبسی در مدرسه شیبانی طبسی ترسیم شد.  

شهید محمد منتظر قائم سوم اسفند ۱۳۲۷، در شهرستان فردوس به دنیا آمد، شهید محمد منتظر قائم؛ تنها شهید واقعه ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ در طبس است.

وی اولین فرمانده سپاه پاسداران یزد و مسئول بنیان‌گذاری و تشکیل سپاه یزد شد.  

شهید منتظر قائم پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ در حالی که برای بررسی وضعیت این حادثه به منطقه اعزام شده بود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر وی را در گلزار شهدای خلدبرین شهرستان یزد به خاک سپردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • پیشرفت‌های چشمگیر ایران در منطقه و جهان با کاربست های فناوری
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • داوطلبان فریب فروش سوالات کنکور را در فضای مجازی نخورند