Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این شبکه تلویزیونی عراق امروز پنجشنبه در گزارش خود به دانشمند صنعت دفاعی ایران پرداخت و گفت: محافل صهیونیستی و استکبار جهانی شبانه روز همه توانمندیهای انسانی و علمی، ماهوارها، پهپادها و زمین و هوا و دریا را به کار گرفته اند تا جلوی کشورهای  جهان سوم را در پیشرفت و برتری علمی بگیرند؛ چه برسد به ایران که خط مقاومت و مقابله سرسختانه با آمریکا و اسرائیل به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش افزود: انگشت اتهام در این ترور به سمت سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی نشانه رفته است و این اولین باری نیست که چنین تروری صورت می گیرد زیرا قبلا نیز در عملیات مشابهی علیه دانشمندان ایرانی صورت گرفته بود.

به گفته شبکه الاباء، هدف از این ترورها به چالش کشیدن و فشار بر ایران و همه کشورهای حامی محور مقاومت در منطقه با بکارگیری مزدوران و جاسوسان در سطوح و تشکیلات مختلف است که برای سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی یا آمریکا کار می کنند.

این شبکه افزود: دشمن از همه برگه های خود از طریق محاصره اقتصادی و فشار بر کشورها برای همکاری نکردن با ایران یا از طریق اجرای ترورها استفاده می کند لذا نبرد تمام عیاری وجود دارد و همه احتمالات وارد است. اما پاسخ ایران در زمان مناسبت، به طور قطع، دردناک خواهد بود و منافع و پایگاههای آمریکا و اسرائیل در معرض دید ایران قرار دارد.

جنایت ترورشهید دکتر فخری زاده با مخالفت و واکنش های احزاب، نهادها، تشکل‌های اسلامی، شخصیت‌ها، سازمان‌ها و کشورهای مختلف روبرو شده است و در عراق نیز جریان‌ها و شخصیت‌های مختلف سیاسی و گروه‌های مقاومت اسلامی در بیانیه‌های مختلف، این ترور جنایتکارانه را محکوم کرده‌اند.

برچسب‌ها محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی عراق محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی عراق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به عملیات گسترده سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در ۲۵ فروردین، اعلام کرد که پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را بر هم زد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوعبیده امروز سه‌شنبه اعلام کرد: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد.

وی همچنین تاکید کرد: سراسر امت را به تشدید تحرکات خود و در حمایت از مقاومت فرامی‌خوانیم. مقاومت به فداکاری‌های ملت وفادار است و ما حامل دردها و امیدهای ملت هستیم.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • صدور ترور و خشونت به جهان/کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای
  • شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود