Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سلطانی در حاشیه بازدید از طرح انتقال آب شرب شهر منوجان اظهار داشت: طرح تامین آب شهر منوجان از سال 98 شروع شد و اینکه با اجرای 23 کیلومتر خط انتقال لوله و حفاری و تجهیز سه حلقه چاه و اجرای خط برق تا تیرماه سال 1400 وارد مدار و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت تامین آب این پروژه عنوان کرد: ظرفیت تامین آب این پروژه 120 لیتر بر ثانیه است که با اجرای این پروژه مشکل آب شرب شهر منوجان و ماهکنگان برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی توسعه و بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به اعتبارات این پروژه تصریح کرد: برآورد اجرای این پروژه 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و تنش آبی تامین شده است.

سلطانی ابراز داشت: سامانه آبرسانی شهر نودژ با حفاری یک حلقه چاه و اجرای 7 کیلومتر و 500 متر خط انتقال و ساخت مخزن 3 هزار مترمکعبی از سال 98 شروع و سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد و اعتبار این پروژه 50 میلیارد ریال است.

انتهای خبر/80006/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: آب شرب آب کرمان توسعه بهره برداری شهر منوجان تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب میاندوآب و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن مشکلات پروژه‌های آبرسانی و قرارداد بهره برداری از تاسیسات بخش آب مهاباد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در این جلسه موارد مربوط به قرارداد‌های پیمانکاران بخش اجرایی پروژه‌ها و قرارداد‌های بهره برداری شهری و روستایی، چاه‌های دشت تقی آباد و بخشی از چاه‌های شهر میاندوآب، اصلاح شبکه فرسوده شهری، ترمیم مخزن قاریاغدی و مخزن ۲۹ هزار متر مکعبی تصفیه خانه تبریز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. 
در این جلسه همچنین با عنایت به اجرای پروژه مجتمع ۸۱ روستایی از محل محرومیت زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیاز ضروری به ادامه و به نتیجه رساندن پروژه، موارد مربوطه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر