Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار قطعنامه درباره فلسطین و یک قطعنامه در نفی سلطه اسرائیل بر بلندی های جولان، تصویب شد.

به گزارش برنا،  مجمع عمومی سازمان ملل متحد، چهار قطعنامه درباره فلسطین و یک قطعنامه در نفی سلطه اسرائیل بر بلندی‌های اشغالی جولان سوریه تصویب کرد.

 "کمیته اعمال حقوق مسلم مردم فلسطین" که در آن ابراز تاسف شده که با گذشت ۵۳ سال از آغاز اشغال فلسطین  و بیش از ۷۳ سال از تصویب قطعنامه ۱۸ در ۲۹ نوامبر ۱۹۴۷،  پیشرفت ملموسی برای دستیابی به یک راه حل صلح آمیز به دست نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"بخش حقوق فلسطینیان در دبیرخانه سازمان ملل"  از دبیرکل سازمان ملل متحد می‌خواهد تخصیص منابع لازم را به بخش حقوق فلسطینیان دبیرخانه ادامه دهد

" حل مسالمت آمیز مساله فلسطین" که در آن بار دیگر بر مسئولیت دائمی سازمان ملل متحد در قبال مساله فلسطین تا زمانی که در همه جنبه‌های آن مطابق با قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های مربوطه حل و فصل شود، تاکید شده است.

 "برنامه اطلاع رسانی ویژه در مورد مساله فلسطین در دپارتمان ارتباطات جهانی دبیرخانه" 

" قطعنامه جولان سوریه" با تاکید بر حاکمیت سوریه بر بلندی‌های اشغالی جولان 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فلسطین بر بلندی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزارع شبعا، جولان و بلندی کفرشوبا هدف حمله قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع لبنانی از حمله های جدید حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که مقاومت اسلامی لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در مزارع اشغالی شبعا زیر آتش سنگین قرار داده است.

همچنین خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله حزب الله لبنان به هدف اسرائیلی در جولان اشغالی خبر داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک دو موشک از جنوب لبنان به سمت مرکز نظامی الرمثا در بلندی های کفرشوبا خبر داد.

این در حالی است پس از حمله سنگین موشکی و پهپادی حزب الله به عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی، آویگدور لیبرمن رئیس یکی از احزاب رژیم صهونیستی اعلام کرد: کابینه اسرائیل ساکنان شمال را مانند اردک در تیررس حزب الله رها کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: پهپادی که در عرب العرامشه منفجر شد از نوع ابابیل و ساخت ایران است که توان حمل ۴۵ کیلوگرم مواد منفجره را دارد.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند: معادله دیگری در برابر حزب الله از بین رفت و ما شاهد جرات یافتن حزب الله در تشدید درگیری هستیم.

کد خبر 6081278

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
  • سازمان همکاری اسلامی: حق وتو آمریکا، ناقض مفاد سازمان ملل متحد است
  • وتو امریکا در برابر 12 رای مثبت به عضویت فلسطین در سازمان ملل (فیلم)
  • وزارت خارجه سوریه وتوی آمریکا را محکوم کرد
  • وتو امریکا در برابر 12 رای مثبت به عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • موافقت 12 عضو شورای امنیت با شناسایی کشور فلسطین/ آمریکا وتو کرد
  • اعطای کشور مستقل به فلسطینیان راه را برای صلح هموارتر می‌کند
  • دهه‌ها فراز و فرود برای عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • مزارع شبعا، جولان و بلندی کفرشوبا هدف حمله قرار گرفتند