Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از خبرگزاری «تاس»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (پنج شنبه) گزارش داد که تعداد موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 در این کشور، طی یک روز گذشته 28 هزار و 145 نفر افزایش یافت که این، بیشترین میزان آلودگی روزانه از ابتدای شیوع همه گیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این اطلاعات، بدین ترتیب، تعداد کل افراد آلوده به ویروس کرونا در روسیه به دو میلیون و 375 هزار و 546 (2375546) نفر رسید. از لحاظ نسبی، نرخ رشد بیماری به 1.2 درصد افزایش یافته است.

بیشترین موارد آلودگی طی روز گذشته، 7 هزار و 750 مورد در شهر مسکو، 3 هزار و 692 مورد در سن‌پترزبورگ، یک هزار و 193 مورد در منطقه مسکو، 481 مورد در منطقه نیژنی نووگوراد و 472 مورد در منطقه آرخانگلسک ثبت شده است.

در حال حاضر، 474 هزار و 88 نفر در روسیه بیمار فعال بوده و همچنان تحت درمان هستند.

این ستاد همچنین یادآور شد که تعداد بیماران مرخص شده که قبلاً به ویروس کرونا آلوده شده بودند، طی 24 ساعت اخیر، 29 هزار و 502 نفر افزایش یافته است که  این هم حداکثر موارد بهبود روزانه بیماران از ابتدای شیوع همه گیری در روسیه است.

بدین ترتیب، در مجموع تاکنون یک میلیون و 859 هزار و 851 (1859851) بیمار، بطور کامل درمان شده‌اند.

همچنین بار دیگر تعداد بیمارانی که در روز بهبود یافته‌اند از تعداد مبتلایان بیشتر شده است. نسبت کسانی که درمان می‌شوند به 78.3 درصد موارد ابتلا افزایش یافت.

طور خاص در طول روز گذشته، 6 هزار و 849 بیمار در شهر مسکو، 2 هزار و 940 بیمار در سن‌پترزبورگ، یک هزار و 34 بیمار در منطقه مسکو، 593 نفر در منطقه یاکوتیا و 502 نفر در منطقه آرخانگلسک، پس از بهبودی، از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

این در حالی است که موارد مرگ ناشی از ویروس کرونا هم در روز گذشته 554 مورد افزایش یافت. تعداد فوت بیماران روز قبل 589 مورد بود.

در مجموع، در سراسر روسیه تاکنون 41 هزار و 607 بیمار بر اثر عفونت کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

بیشترین موارد فوت بیماران طی 24 ساعت اخیر - 73 بیمار در شهر مسکو، 69 بیمار در سن‌پترزبورگ، 36 نفر در منطقه مسکو، 30 مورد در سرزمین کراسنویارسک و 26 مورد در منطقه راستوف ثبت شده است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کرونا رکورد روسیه مورد در منطقه ویروس کرونا روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند

بهادری منفرد گفت: ۲ هزار و ۹۵۷ نفر از این تعداد مراجعه کننده به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۲۶۳ نفر در بخش‌های مختلف مراکز درمانی بستری شدند، ادامه داد: از این تعداد ۲۸۴ نفر در بخش‌ اورژانس، ۲۳۹ نفر در بخش‌های عمومی و ۴۵ نفر در بخش‌های ویژه بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ابراز کرد: ۱۳۱ مورد عمل جراحی از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • عدم ایجاد منطقه حائل در اوکراین، به ضرر کی‌یف است
  • رکورد تولید برق نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته شد
  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت شکسته شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • تصویری از متهمان عملیات ترویستی مسکو که جنجالی شد
  • رکورد اتحادیه اروپا را شکستیم
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند