Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@07:09:54 GMT

دستگیری سارق‌های بِلاگر اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۴۴۱۰

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جلیل موقوفه ای درباره سرقت از طریق بیهوشی با آبمیوه مسموم هشدار داد و گفت: حدود سه ماه قبل درپرونده ای که به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی عصر منتقل شد، خانمی ۲۶ ساله به همراه دوستش با خوراندن داروی خواب آور به مردجواهرساز در فرمانیه حدود ۸ میلیارد ریال طلا و جواهر از وی سرقت کردند.

موقوفه ای با بیان اینکه طبق بررسی ها مشخص شد که سارقان پس از نشستن در خودروی مرد جواهر ساز به بهانه انجام تبلیغات در پیج اینستاگرامشان با راننده طرح دوستی پیاده می کنند، گفت: این دو دختر با خوراندن آبمیوه ای که حاوی مقدار زیادی داروی خواب آوربود مرد را بیهوش کرده و با برداشتن کلید کارگاه وی واقع در شهرک ولی عصر اقدام به سرقت طلا و جواهرات موجود در کارگاه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه که توسط تیم عملیات کلانتری ۱۵۳ انجام شد، مشخص شد این دو خانم از بِلاگرهای اینستاگرام بوده و با شناسایی طعمه های خود اقدام به سرقت به این روش می کنند که با اخذ دستورات قضایی لازم شناسایی مخفیگاه آن ها در دستور کارتیم عملیات کلانتری ۱۵۳ قرار گرفت.

وی افزود: طی اقدامات فنی پلیس یکی از سارقان که به گفته خودش طراح اصلی نقشه سرقت از مرد جواهر فروش بود، دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان اظهار کرد: با اعترافات انجام شده در مورد سرقت به این روش و کشف بخشی از اموال مسروقه به ارزش ۶ میلیارد ریال ضمن معرفی فرد دستگیر شده به مرجع قضایی تحقیقات در خصوص دستگیری همدست این خانم ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سارق اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعیدزینلی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یزد ماموران کلانتری سریعا به محل اعزام شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. 
وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های فنی پلیسی هویت و مخفیگاه متهم سابقه دار شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی تیم مجربی از ماموران به محل مراجعه و در یک عملیات منسجم پلیسی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به کشف اموال سرقتی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت منزل اعتراف کرد. 
 سرهنگ زینلی خاطر نشان کرد: متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری ۱۸۷ سارق در کرمانشاه طی نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه