Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حبیب‌الله موسوی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت:روستاهای زمگه‌سوخته،آقامحمد ، ذق‌برفی ، دوست‌محمد، چالابه نادعلی ،  یاسرطایی و همچنین مسیرکورشوراب علی‌شاه بخش معمولان بر اثر شدت بارندگی‌های شب گذشته به علت تخریب مسدود شد.

وی افزود: هم‌اکنون امکان تردد در مسیر دسترسی به این روستاهای محروم با ۱۲۰ خانوار و ۴۵۰ نفر جمعیت نیست و در مضیقه ارزاق عمومی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار معمولان گفت: با توجه به اینکه راه‌های ارتباطی در این روستاها از بارندگی‌های اوایل هفته جاری دچار آسیب شد پیگیری‌های لازم جهت رفع مشکل از طریق مدیریت بحران و راهداری انجام،اما اقدام عملی صورت نگرفت و در بارندگی‌های شب گذشته مشکل بیشتر و راه‌ها مسدود شد.

معاون فرماندار پل‌دخترگفت: بارش‌های شدید شب گذشته موجب بالا آمدن آب و اختلال در جاده روستایی پلدختر – چم‌گردله ومیدان بزرگ شدو منطقه دردیابا مشکل آب‌گرفتگی مواجه شد. 

نادیا امرایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهارداشت: جاده پل‌دختر – خرم‌آباد شب گذشته به علت بارندگی‌های شدید در سه نقطه آب‌تاف، پیچ گاوزرده وبابابهرام با ریزش سنگ از کوه مواجه که بلافاصله عوامل راه‌داری و شهرداری پل‌دختربه محل اعزام  این مسیرها را پاکسازی کردند.

وی افزود: همچنین شب گذشته بر اثر بارش‌های شدید منطقه آب تاف در جاده پل‌دختر – خرم‌آباد دچار آب‌گرفتگی شد که با تلاش عوامل راه‌داری مسیر بازگشایی شد.

معاون فرماندار پل‌دختر گفت: بارش‌های شب گذشته همچنین در سطح روستاهای شهرستان برخی معابرروستای چم‌مهر و یک واحد مسکونی در روستای بابازید را دچار آب‌گرفتگی کرد که بخشدار مرکزی ، رئیس جمعیت هلال احمر و نیروهای این جمعیت جهت رفع مشکل و کمک به اهالی در محل حضور پیدا کردند.

وی افزود: هم‌اکنون تمام راه‌های مواصلاتی شهرستان پل‌‌دختر باز است، اما رانندگان با توجه به بارش‌های شدید،سست شدن خاک و احتمال ریزش سنگ در محور پل‌دختر-خرم‌آباد که تنها برای ترددهای محلی می‌باشد با احتیاط رانندگی کنند. 

امرایی یادآورشد:۴ اکیپ راه‌داری در محورهای مواصلاتی شهرستان شامل پل‌دختر-خرم‌آباد ،پل‌دختر -اندیمشک و پل‌دختر- پل‌زال برای رصد حوادث احتمالی مستقر شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارندگی پل روستاها تخریب خرم آباد شب گذشته پل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی

مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران گفت: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر فروچاله‌ و بارش باران دچار ریزش و تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، روح الله ملانوری اظهار کرد: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر وجود فروچاله و بارش‌های فراوان باران در روزهای اخیر دچار ریزش شد.

وی گفت: این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.

مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیروهای عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه کرد.

ملانوری افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

منبع: صدا و سیما

کد خبر 747933

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • (ویدیو) لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • لحظه هولناک تخریب یک خانه در اصفهان بر اثر بارندگی شدید (فیلم)
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • ببینید | لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • حفر چاه‌های جذبی پاسخگوی بارش‌های شدید کوتاه مدت نیست + فیلم